onsdag 17. juni 2009

Siste døgnet i USA

Hei!

Da er det noen dager siden jeg sist oppdaterte, så kan vel sikkert skrive noen ord nå. Vi har altså kommet tilbake til Cartersville igjen, etter et døgn i Savannah før vi kom hjem søndags kveld.

Vi var altså i Animal Kingdom på fredag, før vi dro tilbake til Epcot en kort tur på lørdag, før vi kjørte opp til Savannah, GA. Der dro vi på stranden på Tybee Island en liten stund, samt spiste pizza til middag i sentrum. Søndag kjørte vi hjem, og vi stoppet i Atlanta og dro på Word of Coke. Nå har jeg vært der to ganger, og jeg liker absolutt det stedet. :P

Nå sitter jeg i sengen, alt er ferdigpakket, og i morgen er det min tur til å reise hjem. I dag startet vi dagen med å kjøre ut til Achworth, for å spise lunsj med Don. Kinesisk buffet av alle ting. Ble absolutt mett!

Senere på kvelden spiste vi pizza til middag, før Gif (Andrew) kom over på kvelden. Vi spilte X-box i flere timer, kun avbrutt av en iskake som Don og Laila kjøpte til meg. Senere dro Jeff til Donny, så da måtte jeg si hadet til han. Gif dro etter et par kamper på FIFA, og jeg fikk sagt hadet til han og.

Som sagt så sitter jeg i sengen nå, og skal straks legge meg for å få litt søvn før jeg drar til flyplassen i morgen. Vi må levere bilen før to, og Pappa og Emma sin flight drar 4.40, så har godt over 3 timer alene på flyplassen i morgen. Morsomt ja...

Og som jeg skrev på Facebook; Værnes - Torsdag - Klokken 17.15!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen hjem lille venn!

No venter me på deg kan du tro....
Oppfordrer alle til å møte opp på Værnes 17.15...

Dette blir gøy. God tur og vær forsiktig..

Klemz mamma

Nathalie sa...

God tur da! :D

Anonym sa...

glede mæ t å knus dæ i fifa æ no ;)
snakkes snart da!:D
Tor