fredag 1. mai 2009

Torsdag 30. april

Hepp hepp!

Torsdag er her, og vi nærmer oss fredag og helg med stormskritt :D Dagen i dag har vært rimelig lang, og har tilbragt en god del timer på skolen. Forresten så ville jeg vært hjemme i natt, natt til 1. mai, men sånn er det altså ikke. Men neste år?! Hah :D

Skal vi se, hva gjorde jeg på skolen i dag tro? ...Jo, i 1st period så satt jeg å irriterte meg over at flere av mine norske nettsider plutselig er blokket på skolen. VG og Diskusjon.no blant annet. Utrolig irriterende, men bruker bare LogMeIn så får tilgang til Macen min, selv om jeg er på skolen. Da slipper jeg alle blokkeringene.

I 2nd period så gjorde vi ferdig greiene vi begynte på i går, og det tok hele timen. 3rd period så fikk vi sett mer av tidenes kjedeligste film, Julius Caesar. Ikke spør meg handlingen i den, bortsett fra at fyren blir drept. :P Etterpå svarte vi på spørsmål om en bok vi leser litt fra for øyeblikket.

4th period var dagens beste uten tvil. Vi jobber med et prosjekt kalt "Jaywalking", og jeg vet ikke hvor mange av dere som har sett dette segmentet på Jay Leno noen gang? Vel, man spør random people om random spørsmål. Eller spørsmålene er egentlig veldig common sense, men mange folk svarer feil på dem. Jeg, Lars, og Megan gikk rundt med kamera og filmet elever, lærere, og Mr. Nelson før dagen var over. Mr. Nelson klarte ikke å stave Connecticut riktig, selv etter han prøvde å skrive det ned. :P Litt artig syns jeg. Mr. Nelson er rektor om det skulle være noen tvil.

Dro hjem etter skolen, slappet av en liten halvtime, før jeg tok en dusj og gjorde meg klar til Honors Night. Laila kjørte meg ned til Cass rundt klokken seks, hvor vi først hadde reception, med lett servering av sandwiches, cookies og litt drikke til. Litt før sju gikk vi som skulle få pris, inn i auditoriet og satte oss ned. Sju startet opplegget, og vi ble sittende til klokken 9 nesten. Jeg fikk pris for "Outstandig performance in FBLA State Leadership conference" eller noe sånn lignende. Veldig greit å bli anerkjent på den måten. Vi skulle hatt noe sånt i Norge og syns jeg. De er flinke til å verdsette arbeidet elevene legger ned her borte.

Men skal ta kvelden.. Gudd najt!


2 kommentarer:

Leonie sa...

Gratulerer Martin ;) Syns Jaytalking eller hva det nå het, hørtes morsomt ut! Nice med bilder foresten!

Anonym sa...

Grattis lille venn. Du er jo kjempeflink jo (sjølv om eg aldri har tvilt på det)

Har vært på grillparty/bursdagsparty Mai Elise idag. Kjempehyggelig i 23 varmegrader og sol.

Hils alle og ha en fin helg!

Klemz fra stolt mamma