søndag 3. mai 2009

Jeg er syk...

Hei hei.

Skulle blogge i går, men glemte det helt. Beklager det. Uansett, er ikke så mye å skrive om gårsdagen, men tar å skriver et kort referat likevel...


Vi var på activity bell schedule i går, siden det var Powder Puff kamp senere. Når jeg kom ut fra 1st period så begynte det å regne noe sinnsykt, og det sluttet heller ikke når jeg gikk tilbake til 4th period senere på dagen. Ryktene gikk da at Powder Puff kampen skulle flyttes inn til gymsalen, og at det skulle spilles basket.

Det ble det innendørs, men det ble Arena Flag Football istedenfor. Klokken halv to ble vi som hadde billett, released til gymsalen, møtte Caitlin, også fant vi oss en plass å sitte. Regner med det er mange som lurer på hva Powder Puff kampen er, og kort fortalt så er det et lite morsomt stunt hvor seniorjentene møter juniorjentene i football, og da med gutter som cheerleadere.

Litt morsomt var det jo, men jeg foretrekker fotball for herrer, og da med damer som cheerleadere. Når rollene er gjort om, så blir det ikke helt det samme. :P Jeg har lagt ved en video av pauseunderholdingen lengre nede.

På kvelden så ble det både severe thunderstorm warnings, og tornado warnings, men nok en gang så slapp vi med skrekken. Dog, har ALDRI opplevd så kraftig lyn og torden som det vi hadde i går.

I dag så våknet jeg rundt ni eller noe sånt, husker ikke helt. Var i enda værre form enn kvelden før, og la da planen om å slappe av i dag, prøve å bli frisk. Jeg laget meg biscuits til frokost, før jeg deretter slappet av til Don kom hjem. Jeg og han spilte litt baseball på X-Boxen, så jeg kan lære litt mer av reglene før vi reiser til Atlanta den 19. mai, dagen før Pappa kommer, for å se Braves spille hjemme mot Colorado Rockies. Blir konge!

Resten av tiden før middag brukte jeg på å rydde rommet, kaste papirer og slikt. Helt villt hvor mye dritt jeg har, som må kastes før jeg drar hjem. Talapi til middag, før jeg, Laila og Jeff dro ut en tur. Var på Ross først, hvor jeg byttet inn en shorts jeg kjøpte for et par uker siden. Gikk over en kort tur på Ingles for å handle meg noe snacks for de neste dagene. Potetgull, donuts, sjokolade og litt sånn. Etter en rask stopp på Big Lots! så dro vi hjem igjen.

Siden den tid har jeg bare slappet av, fulgt litt med Bulls at Celtics kampen, som er sykt spennende. Skal legge meg nå, og prøve å bli frisk til kirken i morgen. Føler jeg meg slik som i dag, eller værre, så tror jeg at jeg står over kirken. Trenger ikke å smitte folket der unødvendig.

2 kommentarer:

Leonie sa...

Haha, morsom video! Kjipt med været håper at det ikke blir for ille!
God bedring! :)

Anonym sa...

Hallo.

Ikke helt samstemte disse gutta på videoen, men morsomt iallefall.

Håper du snart er frisk igjen.

Ha ei fin uke.

Klemz fra mamma