torsdag 21. mai 2009

Tirsdag og Onsdag

Hopp!

Skulle blogge i går, men var så utrolig trøtt når vi kom hjem fra kamp, så sparte det til i dag, så jeg fikk skrevet skikkelig. Både gårsdagen og dagen i dag har vært fantastisk. Både været og tempereaturen har vært på vår side. Håper det holder seg til helgen!

Vel, back til dagen i går... Skolen var utrolig chill, og jeg hadde med macen så jeg hadde noe å holde på med. Spilte FM både i først, andre og fjerde time... I tredje perioden så hadde jeg eksamen i World Lit, og jeg kan med hånden på hjertet si at det gikk til... Måtte si hadet til en hel masse folk i går, og det var hardere enn jeg hadde trodd.

Når jeg kom hjem så spiste jeg noe enkel lunsj, før jeg gjorde meg klar for å dra til Atlanta og Turner Field. Vi stoppet både på QT og McDonalds på vei innover for å kjøpt drikke og middag. Rundt 18.30 var vi inne i Atlanta, rundt Turner Field, men trafikk og omkjøringer, gjorde at vi ikke kom inn på stadion før 18.55 ca, når nasjonalsangen ble sunget. Nydelig musikk som alltid. Vi gikk opp og fant setene våre, i det første pitch ble kastet.

Det ble er riktig så hyggelig kamp for oss egentlig. Skal ikke gå igjennom kampsituasjonen her, men vi vant 8-1, noe som absolutt er akseptabelt :) Fikk ikke se en homerun, men hyggelig var det likevel. Er det noe Amerikanere er gode på, så er det å lage skikkelig stemning på sportsarrangementer! Helt fantastisk!

Som jeg skrev i stad, så var jeg så sliten når jeg kom hjem, så jeg hoppet egentlig rett i seng, og sov til halv elleve i dag morges. Da stod jeg opp, og støvsugde stuen og rommet mitt, samt rydde litt smått på rommet mitt. Tok en dusj, før Laila kom hjem, og vi dro mot Atlanta. Stoppet på McDonalds for lunsj igjen, før vi kjørte til Atlanta Airport. Etter en 25-30 minutters venting kom de endelig! Etter (nesten) ti måneder, så fikk jeg endelig sett Pappa og Emma igjen :)

Vi lot Laila ta med seg en koffert hjem, også tok vi med oss de to andre, og tok shuttlebussen til Dollar bilutleie utenfor flyplassen. Først fikk vi en Grand Marquise eller noe sånn tull, som visstnok skulle være "similar" til den vi hadde planlagt å leie, men det var ikke aktuelt. Vi så de hadde 2-3 av den Chrysleren vi hadde leid, og ba om å få leid en av de. Det fikk vi heldigvis, og kjørte dermed strålende fornøyde nordover til Cartersville.

Viste dem litt rundt i byen, før vi dro hjem og slappet av en liten stund. Vi skulle spise middag halv sju, så Pappa, jeg og Emma bestemte oss å kjøre ned på Ross, så vi kunne kjøpe en ny ekstra koffert til meg, samt at de kunne kjøpe seg noe ekstra t-shirts osv. Pappa hadde jo bare svarte med seg :P Funker ikke i været her.

Til middag ble det pizza, og etterpå kjørte vi ned i kirken. Hadde aldri det skulle bli så spesielt å si farvell til folkene i kirken her, men det gikk bra. Gleder meg likevel til å møte folkene her igjen, når jeg kommer på besøk en gang. Fikk også noen pengegaver, kjempehyggelig :)

Her er noen bilder fra i går og i dag. En film er lagt ved som bonus :P













1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Bra de endelig har komt på besøk til deg. Du har jo ventet lenge nå synes eg. Håper dere får en fin opplevelse når dere skal kjøre på ferie. Du får hilse så mye til alle der og takke for fine stunder.

Klemz fra mamma