fredag 22. mai 2009

Torsdag 21. mai

Hoy hoy!

Dagen i dag har vært rimelig innholdrik, og jeg er ganske sliten nå. Stod opp til vanlig tid, 06.30 for å dusje og gjøre meg klar. Laila kjørte meg til skolen til klokken 8, og jeg gikk til Satterfields rom for å hente prosjektor og høyttalere for å vise seniorfilmen jeg har jobbet med nå i en god stund.

Møtte Sam, og vi gikk ut og tok en buss over til country cluben borte ved en av golfbanene her. Der spiste vi en helt utrolig god frokost, og hørte på at Mr. Nelson og en annen fyr pratet litt. Filmen vår ble også vist, men ble ikke sånn som vi håpet. Vi var delt opp i to rom, og de som satt i det andre rommet fikk ikke sett eller hørt noe.

Tok bussen tilbake til skolen, og skiftet (eller tok på oss) cap & gownen vår, og møtte opp ute for å ta gruppebilde. Det tok vel en tjue minutter å få oss plassert riktig, og dette mens solen stekte, og alt ble bare klamt og jævlig. :p

Etterpå var det individuelle bilder inne i auditoriet, før jeg og Sam gikk til Satterfields rom og ble sittende der i 2 timer +/- og bare slappet av. Alle elevene dro etter 2nd period idag, så omtrent helt skolen var tom.

Halv to gikk vi ned til auditoriet, hvor vi skulle ha øvelse for morgendagen. Det startet klokken to, og varte til halv fem. Hva skal man si? Vi øvde på å reise oss og sette oss ned på kommando, gå og havne med riktig partner, øvde på alt mulig egentlig, og jeg tror seremonien i morgen kommer til å bli kjempe bra.

Senere så hentet pappa meg, og vi dro senere på kvelden hele gjengen til Ryan´s og spiste middag der. Jeg, Pappa og Emma var innom Wal-Mart en tur, før vi også kjørte litt rundt på lettere guiding i Cartersville.

Men skal straks finne senga nå. Har planer om å sove lenge i morgen, så jeg er klar for alt som skal skje i morgen. Har oppmøte 16.30, og det hele starter klokken 18. Skal love å ta en hel masse bilder, så kommer jeg tilbake med oppsummering og bilder i morgen, om jeg får tid!

CLASS OF 2009!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til i dag med avslutningen. Be pappa å ta masse bilder.

Klemz fra mamma