torsdag 7. mai 2009

Onsdag 6. mai

Hepp!

Happy Cinco de Mayo til alle Mexicanere, som var i går, sånn i tilefelle noen av dere har opprinnelse i Mexico eller noe sånt.


I dag var det onsdag, og vi er halvveis ferdig med denne uken, og rart å tenke på at neste uke blir den siste normale uken på Cass High School. Ting går mot slutten, og det var dagen i går og i dag et tegn på. I går var vi nemlig i auditoriet igjen for å høre på Mr. Nelson snakke om graduation og practice og alt det der, igjen. Det som skjedde i dag, kommer lengre nede.

Men ja, i morges når vi ventet på bussen, så begynte det å regne noe helt sinnsykt. Såpass at jeg klarte å bli gjennomvåt av å løpe/jogge de 25 meterne fra trappa og ut i bussen. Kom meg på skolen, hvor jeg la fra meg bøkene mine på Mr. Satterfield sitt rom, og gikk på leting etter Coach Chris Allen for å kjøpe meg frokost. Chick-Fil-A Chicken Biscuits er seriøst heeeeelt nydelig!

På vei til andre så var regnværet helt borte igjen, men etter en 30 min inne hos Coach Philley så kom regnværet igjen, og da enda værre en tidligere. Vi ble også satt under Tornado Watch, men slapp å evakuere, da det kun gjøres ved en Tornado Warning.

I 3rd period så gikk igjennom noe greier, før Mr. Clift leste mer fra "Night" til oss. Boken anbefales på det sterkeste om du vil lese en sann historie rundt Holocaust og Auschwitz.

4th period var timen hvor alt skulle skje. Vi skulle få årboken vi betalte $65 for. Først var det dedication seremoni i auditoriet, og det var jo litt kos. Hun som er journalism teacheren fikk dedikert årboken til seg, og det visste hun ikke noe om. Elevene hadde lurt henne trill rundt, og sagt at min adviser Mr. Stauffer fikk dedikert boken. Artig påfunn. Etterpå gikk vi til journalism labben hvor vi fikk utdelt bøkene. Og la meg si deg en ting; Den er fantastisk! 275 sider med bilder, tekst og masse stæsj! Er faktisk utrolig fornøyd med mine bilder i boken. Se lengre nede, så får du se. :D

Etter skolen så slappet jeg bare av, spiste middag og så i årboken min, før vi dro i kirken. Etter vi kom tilbake derfra har jeg bare hørt på musikk, pratet med folk, og surfet rundt på Facebook. Skal ta kvelden nå, så da snakkes vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo.

Så fine bilder det er i årboka.
Fekk ei tåre i øyekroken eg no..

Litt rart at det nærmer seg slutten av skoleåret ditt, men eg gler meg veldig til at du kjem heim.

Klemz fra mamma