søndag 10. mai 2009

Lørdag 9. mai

Hei!

Da var det visst lenge siden jeg hadde blogget igjen. Det foregår litt forskjellig om dagene, og jeg har rett og slett bare ikke orket å blogge hver dag.


Skolen går jo som jeg sa tidligere, mot slutten nå. Vi seniorer går bare rundt å tenker på det som skal skje den siste uken før graduation, og selvfølgelig på fredag 22. mai, som er graduation. Folke er glad og trist på en gang, og det er litt spesielt syns jeg. :P

I går så dro jeg på improv night som dramaklassen arrangerte. Det er seriøst noe av det morsomte jeg har vært med på. Eller sett på da. Ligger i navnet, altså improv. De improviserte hele opplegget, i over to timer. Hysterisk morsomt rett og slett. Har en del filmer, som jeg kan se om jeg får lastet opp etterhvert, så dere får sett litt hva som foregikk.

I dag, lørdag, så sov jeg rimelig lenge. Eller til ti da. Stod opp og slappet av, også er det blankt. Husker ikke hva som skjedde mellom den tiden, og da jeg tok en dusj, ringte Pappa og pratet med han en time. I morgen er det jo bare 10 dager til vi skal hente Pappa og Emma på flyplassen!

Men jess, jeg spiste etterpå litt lunsj og slappet av, mens jeg ventet på at det skulle komme noen folk hjem. Jeff kom hjem, og jeg så på Bevery Hills Cop på Comedy Central. Elsker den filmen! Senere dro jeg, Don, Bob, og Jeff på Wal-Mart, så de kunne handle stuff til morsdag som er i morgen. Jeg kjøpte meg snickers.

Senere på kvelden dro Don og Laila på date, og Jeff dro på kino for å se Star Trek med Bob, så da var jeg alene hjemme igjen. Jeg brukte tiden på å laste ned den nyeste betaversjonen av Windows Seven og testet det på den gamle laptopen min. Fikk også fullført seniorfilmen jeg har jobbet med, og brent den ut på en DVD.

Nå skal jeg ta kvelden, og i morgen er det kirke igjen. Vi snakkes igjen senere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Siden du ikke har fått godkjent året ditt, skal du gå opp igjen andre året på videregående da?

Marius Larsen Kinge sa...

Heisan. Lenge siden oppdatering i bloggen din... Har ikke kommentert noe særlig her, men leser bloggen din hver gang du skriver. Det er det nok mange andre som gjør også. Fortsett å blogg :)

Marius