fredag 24. april 2009

Torsdag 23. april

Da var det visst 23. april, og jeg har rett og slett ikke orket å blogge, og sånn halvveis glemt det, men kan ikke gjøre annet enn å beklage. Ikke har dere savnet meg heller, da dere ikke har kommentert noe på at jeg ikke har blogget... :P

Uansett, har jo ikke skjedd noe spesielt denne uken egentlig, og dagen i dag skulle vel bare være en normal torsdag, og det ble den jo også til en viss grad. Slapp å ta bussen i morges, siden Don kjørte oss til skolen. Hadde med Macen på skolen, så jobbet med en film/slideshow greie som skal vises under seniorfrokosten den 21. mai.

Været var nydelig når vi gikk til 2nd period, og iPhonen viste at dagens høye temperatur ville være 85 fahrenheit, altså 30 grader celsius. Kjempevær, rett og slett. I Government gjorde vi vel egentlig ikke noe annet enn å ta notater, og jobbe noen oppgaver.

Da jeg kom inni tredjeperioden så ser jeg at Mr. Clift ikke var på skolen i dag, og når det rinte, så kom det heller ingen vikar. Med andre ord, vi fikk fritime. Vi snakket med Ms. Crump i naborommet, men hun ga faen, og bare ba oss om å ikke bråke. Vi lånte filmen Freedom Writers og fikk sett litt av den, før og etter lunsj.

Når jeg kom hjem fra skolen i dag, så slappet jeg av, og ventet på at Laila skulle komme hjem fra jobb. Hun var hjemme rundt halv seks, så da kjørte vi innom Cass, for å prøve å hente Jeff, noe som ikke gikk, før vi kjørte videre så jeg fikk klippet håret mitt. Det ble forferdelig! Alt for kort, og jeg liker det ikke i det hele tatt. Jeg og Laila spiste så lunsj på Zaxby´s og hun spørte når jeg fikk Cap & Gown. Aner ikke, svarte jeg.

Laila kjørte meg hjem, og da lå det en pakke på døren. Det var Cap & Gown, og medfølgende tassel og alt sånn. Woho, jeg prøvde det på med en gang, og størrelsen så helt grei ut. Dog skal det sies at jeg hadde trodd stoffet på gownen skulle være bedre, men det ordner seg. Jeg gleder meg ihvertfall sykt til den 22. mai 2009! :D

Resten av kvelden har vært chill. Jeg har spilt FM, tekster med folk, prøvd å venne meg til in-ear headphones, og Twittret litt. Nå skal jeg finne sengen regner jeg med, også snakkes vi igjen senere. Får prøve å skrive en update igjen i morgen.

4 kommentarer:

Leonie sa...

Woho, cap and gown! :D Det blir skikkelig kult, jeg vil se masse bilder! ;)

Anonym sa...

Hvilket lag er du på fm?:)

MiaLAMPE sa...

Linke til meg? Hehe. :)

Anonym sa...

Hallo gutten min.

Bra du har klipt håret. Var vel på tide.....Håper å se et bilde av deg i cap and gown!

Det er godt vær her og no. Men ikke 30 grader da......

God helg vennen.

Mamsen