mandag 20. april 2009

Søndag 19. april

God kveld alle sammen...

Jeg lurte dere litt i går. Jeg sa jeg skulle gå å legge meg, men det ble litt change in plans. Istedenfor å legge meg elleve, så var jeg i seng rundt fire neste morgen. Ble vekket av Jeff rundt 09.10, da med en enorm hodepine, så valgte å bli hjemme. Don & Laila var heller ikke kommet hjem, så jeg sendte bare dem en melding og fant meg noe medisin, før jeg gikk å la meg.

Rundt noon så stod jeg opp og skrudde på TV2 Sumo så jeg fikk fulgt med på Rosenborg kampen. Makan til skuffende kamp! Vi spiller dårlig fotball, Odd spiller ikke fotball, og han der Terje Hauge er vanvittig dårlig dommer.

Når jeg først kom meg ut av sengen så tok jeg å ryddet kjøkkenet, stuen, og rommet mitt før Don & Laila kom hjem. Trengte jo ikke se helt bomba ut her heller. De kom hjem etterhvert, og ikke lenge etter dro vi i kirken igjen. Rundt klokken seks altså.

Etter kirken laget vi hot dog hamburgere.. Jess, vi skulle ha hamburgere, men på QT hadde dem ikke hamburger buns, så ble hamburgere formet som pølser så vi kunne ha dem i pølsebrød. Gikk helt fint det :P

Skole i morgen, så tar kvelden. Hei!

2 kommentarer:

Leonie sa...

Terje Hauge e råtti! Han holdt på å kjørt på mæ ein gang! ;o

Anonym sa...

Hallo.

Du må da ha vett til å legg dæ da vennen min... Litt seint kl 04 om morgenen.
Men ellers så håper jeg du har det bra.
Her er det vår no. Fint vær men litt kaldt.

Hels gjengen.

Klemz fra mamma