søndag 19. april 2009

Lørdag 18. april

Hællæ!

Da var det lørdagskveld igjen, og er ikke lenge til jeg skal finne sengen og sove. Dagen i dag har vel vært helt grei, men tenkte å starte innlegget med oppsummere dagen i går, siden jeg ikke blogget da.


Skolen var rimelig chill. Ikke noe stort som skjedde egentlig, og det var litt gått på en sånn fredag. Fint vær var det også, så det var kos. Bussturen hjem derimot, ble et helvette. Unnskyld ordbruken, men jeg har så lite til over for den nye bussjåføren, at jeg blir snart gal. Ok, greia i går var at hun svingte av veien for å kjøre over en bru, men den var stengt, så hun slippet av de som bodde på den veien, og jeg tenkte at "hei, jeg kommer tidlig hjem i dag".

Slik ble det derimot ikke. Hun sa hun ikke fikk til, eller i det hele tatt torde å rygge tilbake på veien igjen. Sa jeg at veien har "null" trafikk? Vel, hun kontaktet sentralen og ba om å få tilsendt HJELP SÅ HUN KUNNE RYGGE UT PÅ VEIEN!. Folk ble frusterte, og kommenterer fløy i hytt og pine. Jeg mener, hvor vanskelig kan det være å rygge 20 meter bakover og så sette den tilbake i drive og svinge til venstre? Det kommer etterhvert en annen buss og en fyr som kunne "stå vakt" slik at ingen biler kræsjet i oss...

Resten av den dagen ble brukt på nada siden Don & Laila er borte i helgen. Jeg slappet av med TV serier, snakket med folk på MSN og Facebook, og bare slappet maks av. Gikk til sengs rundt 2 tror jeg, og sov til 10, for da var jeg lysvåken plutselig. Sært.

Startet dagen med å hive i meg en sausage & egg biscuit mens jeg så Nytt på Nytt og Golden Goal. Dusjet og sånn etterpå, før Jeff kom hjem fra Donny hvor han var i går. Hakk i hæl kom hans bandkompiser og de hadde øving. De er flinke, men jeg blir så sykt lei av å høre den samme sangen gang på gang på gang på gang. Ringte også Pappan min og diskuterte hotell og leiebil igjen.

Senere så inviterte Caitlin, eller Caitlins Mamma meg med til Stevi B´s for å spise, og det sier man ikke nei takk til. Var hyggelig å møte moren hennes, og digg å spise pizza istedenfor hjemmelaget omelett eller noe sånt.

Når jeg kom hjem så gjorde jeg vel nada egentlig. Twitret litt, surret på Facebook og nå blogget jeg. Skal vel finne senga, for regner med det er kirke igjen i morgen. See ya! og take care!

3 kommentarer:

Leonie sa...

Æ e sikker på at buss sjåføra e idiota! Les siste innlegget mitt ;) haha

Anonym sa...

Har du twitter profil Martin? Hadde vært gøy å se. Du har en svært bra blogg, fortsett med det. Jeg leser hver dag. Hilsen trønder, mulig fremtidig utvekslingsstudent. :)

Martin sa...

Anonym: Ja, jeg har Twitter. Brukernavnet mitt er Flikkeshaug.