fredag 17. april 2009

Torsdag 16. april

Bah, da var jo klokken 23.50 og jeg hadde glemt å blogge. Vel, får prøve å skrive en rask oppsummering igjen da. Dagen startet med en dusj og frokost som vanlig. Av en eller annen grunn misberegnet jeg tiden helt, og plutselig var bussen her. Rakk å ta med meg bøkene, penger, mobil og stikke ut i bussen.

Skjedde ikke mye på skolen i dag egentlig. Rimelig ok stemning med det fine været, og da også god temperatur. Etter skolen så var det bare å komme seg hjem, og ta det maks rolig, siden vi ikke hadde kirke. Første dag denne uken hvor jeg kunne slappe av.

Don jobbet sent, så etterhvert bestemte vi oss for å dra ut å spise noe mat. Vi orket ikke noe restaurantstyr, så ble bare Sonic, men maten der er jo utrolig god, så det gjør meg ingenting.

Etterpå kjørte vi ned på Ross, og det er ikke helt min butikk, men fant faktisk to greier jeg kjøpte. En shorts fra DKNY til $24.99, butikkpris er $54.99, og en t-shirt fra Calvin Klein til $1.99, butikkprisen på den var $29.99. To greie kjøp til en totaltsum under $30, noe som ikke er værst. Rugged Wearhouse var neste stopp, før vi dro til siste stopp, Wallieworld aka. Wal-Mart. Ble der i en halvtime, før vi kjørte hjem.

Nå sitter jeg her, og den er allerede 00.20. Skal legge meg ned og sove noen timer nå! Skal forresten hilse fra Jesse. Hun ville bare si hei. Don´t ask why... :P

Ingen kommentarer: