torsdag 16. april 2009

Onsdag 15. april

Dagen i dag gikk vel egentlig like raskt som dagen i går, men vi får vel få til en liten oppsummering uansett. Fikk et par spørsmål de siste dagene, så får svare på dem først:

Hvordan skal du feire 17. mai? Skal du ta med norske flagg eller noe?

Hmm, så vidt jeg vet er det en søndag, så da skal jeg nok i kirken. Er vel også min siste søndag i Cartersville, så dagen blir vel brukt til å si hadet til folk i kirken og takke litt for meg. Må vel få feiret dagen litt også, men hvordan, vet jeg ikke.

Skal du til Florida IGJEN?
Ja, Leonie... Neste gang skal jeg til Orlando med Pappa og Emma. Blir sikkert kjempebra det og.

Jepp, snakket med Leonie i går om at vi skulle ha så fint vær og at det var shorts og t-shirt vær, så da stod jeg litt på det jeg sa, og valgte å gå i shorts og tee idag. Angrer kanskje litt, fordi det ble kaldere enn jeg hadde trodd, men jeg overlevde. :P Ble varmere utover dagen heldigvis.

Hopper over 1st period, for der spilte jeg bare et spill som het "Run" eller noe, men så klarte jeg å komme til level 46 og lukke fanen med spillet på. Så da måtte jeg visst starte over igjen... Men i 2nd period så tok vi presidentnotater, og Coach Philley spørte hvem som var President før Clinton. På refleks sa jeg bare "George Bush". Da kom det fra noen andre i rommmet "NEI! Bush var ETTER Clinton...". (http://apublicdefender.com/wp-content/uploads/2009/03/facepalm.jpg)

I 3rd så husker jeg ikke helt hva vi gjorde egentlig, vi snakket om noe, men aner ikke helt hva. Sorry. Satt med Kayla i lunsjen, og når jeg var ferdigspist gikk jeg bort til Herff Jones duden for å bestille Cap & Gown, men han sa jeg kunne bestille online. Fikk med en lapp med info på, så jeg kunne ordne det senere. Greit nok det. :)

Når jeg kom hjem så bestilte jeg Cap & Gown endelig, men måtte betale late fee, i tillegg til handling fee og skatter, så ble toatl $110 for greiene. Greit nok, for det er jo et fint minne å ha med seg videre i livet. Etterpå spiste jeg enda mer Vestlandslefser, og slappet av.

Litt før seks kjørte vi ned i kirken igjen, spiste middag, og senere var det mer prat fra han fyren. Det var siste dag han var her, så da er det chill frem til søndagsmorgen igjen. Stoppet innom QT på vei hjem for å kjøpe noe drikke.

Skal vi se, hva annet? Hmm, jo, en i kirken vår, jobber i et forsikringsfirma som heter Nationwide, og han er visst blandt de beste konsulentene (eller hva dem kaller seg) der, og ble tilbudt å lage en reklame for dem. Den sendes på nasjonal TV, så kanskje dere andre som er i USA har sett den allerede, men for dere som ikke har sett den, her er den:

2 kommentarer:

Karina sa...

kor lang tid tok det før du tenkte og drømte på engelsk? :)
karina i new zealand

Leonie sa...

Ligg vel snø her enda da :p Kult at du ska te Florida igjen, bortskjemt hihi ;)