onsdag 15. april 2009

Tirsdag 14. april

Hei, og beklager for at jeg ikke blogget om dagen i går. Skjedde faktisk litt, så da var det nesten enda mer spesielt at jeg ikke blogget. Men vi tar det nå, siden skolen ikke starter før om 20 min.

Ok, dagen startet jo med å komme seg opp, dusje og alt sånn. Første time gikk med til å gjøre nada egentlig. Litt sånn som vanlig. Fant ut at jeg slapp å gjøre oppgaven vi jobber med nå, om jeg orket å være med på et seniorprosjekt. Eller en video med bilder som de skal lage. Lett...

I advisement så ble seniorene og juniorene samlet i auditoriet for å snakke om farlige situasjoner rundt DUI o.l. Eller folk fra ambulanse og sånn pratet, og viste en film, mens vi hørte på. Uansett, etter filmen så kom fyren med litt statistikker osv, og så sa han noe som, "se på fyren til høyre, også ser du på fyren til venstre. En av dem kan være borte på mandag.". Da begynte mange å le, noe han ikke fant morsomt i det hele tatt. Så sa han "syns dere dette er morsomt? Har dere noen gang måtte dratt til et barn foreldre og fortalt dem at barnet deres er død?". Da ble det stilt, og han fikk nok igjennom poenget sitt.

I 2nd period så dro halve klassen på biblioteket først (min gruppe), hvor vi jobbet med presidentprosjektet vårt. Etterpå byttet vi med resten av klassen og gikk tilbake og jobbet med andre oppgaver.

Tredje time snakket vi bare om alt og ingenting, jeg tok en make-up test, og vi begynte på en karakteranalyse fra filmene vi har sett. Det er noe dritt, for jeg klarer ikke analysere ting! Spesielt ikke karakterer i en film!

Når jeg kom hjem så laget jeg meg Vestlands-lefser, og ringte pappa for å avgjøre hvilket hotell vi skulle bo på nede i Florida. Etterpå kjørte vi ned i kirken, spiste mat og hadde sånn greie som i går.

1 kommentar:

Leonie sa...

Enn å begynne å le av at noen kunne dø :/
Skal du til Florida IGJEN? :p