tirsdag 14. april 2009

Mandag 13. april

Hoy hoy!

Da var vi tilbake til hverdagen, og i dag har jeg vel egentlig gjort litt av hvert, så skal prøve å skrive litt hvordan dagen i dag var. I tillegg så har jeg tatt med et par bilder til dere som klager på få bilder. Ikke veldig interessante bilder, men det får duge for denne gang.


Jepp, våknet 06.30, trøtt var jeg selvfølgelig, men fikk til å stå opp uten problemer. Tok en dusj og fikk i meg noe frokost. Været var forferdelig i morges, så trodde dette ble en drittdag, men tok feil. I første time så gjorde jeg ikke annet enn å høre på hva Andres gjorde nede i PCB i ferien, og diskuterte fotball med han.

2nd period tok vi notater, og begynte på en worksheet som jeg tror er lekse til i morgen, usikker egentlig. Men ja, en time det ikke skjedde stort på, men været ute ble bedre, heldigvis. Ikke sommervær akkurat, men det ble varmere, og solen tittet frem.

Tredje periode ble brukt til, ihvertfall den første timen, å snakke om spring break. Før resten av timen, før og etter lunsj ble brukt til å se ferdig Gladiator. Rimelig chill med andre ord.

Hopper over 4th, går rett hjem. Ringte Mamma for å høre om de hadde kommet seg hjem, og det hadde dem. Masse folk ventet på flyplassen også hørte jeg. Kjempe!

Fikk beskjed i går om at det er sånn gospel meeting greie i kirka denne uken, så vi skal dit mandag og tirsdag, i tillegg til onsdag. Det serveres middag i kirken, og er sosialt, så jeg klarer meg fint. Varer litt lenge, men har ikke noe annet å bruke tiden på, så det går greit.

Vi kjørte nedover til kirken til klokken seks. Spiste spaghetti og lasagne til middag, og selvfølgelig kaker og kjeks til dessert. Jeg, Jeff, Gif, og Josh satt ute i finværet. Etterpå hadde vi den lesson-greia, og han som prater er flink, men hjelper lite når jeg ikke er helt enig i det han sier. Anyway, skal tilbake igjen til samme tid i morgen.

Kom hjem, fikk vi bekreftelse på mail om at Mr. Nelson (rektor) hadde godkjent at jeg skulle få gå på graduationseremonien, så nå er det helt offisielt at jeg får være med. Vært klart lenge at jeg ikke får diploma, men får være med å gå, og får noe annet greia istedenfor. Kjempe!

De andre seniorene fikk sine saker i dag, men Herff Jones skal visst komme til skolen på onsdag, så de som ikke har bestilt, kan gjøre det. Laila tok å målte vekta og lengden min i dag, og jeg er nå offisielt 146 lbs og 5´11". I en målestokk dere skjønner, så betyr det 66,2 kg og 180,3 cm. Det betyr vel at jeg totalt har gått opp 1 kg, eller noe. Husker ikke om jeg veide 65 når jeg kom, eller om det var 67. Samme det, vekten er nesten den samme. Høyden er 2 cm høyere enn i passet mitt, som ble utskrevet i 2006. 2 cm på 3 år? Jeg er jo kjempekort! :(

Anyway, nå sitter jeg her å blogger ferdig og hører på musikk. Prater også med folk på MSN og Facebook. Men skal finne senga nå! Heiiii...

Et lite bilde jeg tok på fredag mens jeg satt på hotellet i Atlanta. Veldig kjedelig, men dog også spennende å se alt som skjedde i nord-Georgia. Som fks. i Cartersville, Bartow County. Den rundte O-en betyr en tornado.

Et bilde jeg knipset etter en tur ned på South Beach. Hvit strand så langt øyet kan se. Fantastisk!

4 kommentarer:

Leonie sa...

Kult at du får vær med på Graduation seremonien da! Gratulerer! :D

linn jeanette sa...

Haha, jeg trodde det var snø på det nederste bildet jeg :o

Anonym sa...

Hallo.

Bra du fikk bekrefta dette med Graduation da... Knallbra..

ÅÅÅÅ eg savner Miami Beach ser eg....

Mamsen

Anonym sa...

Hvordan skal du feire 17. mai?
skal du ta med norske flagg eller noe? :)