mandag 13. april 2009

Søndag 12. april

Hepp hepp!

Da var det jo søndag igjen, eller siste dagen før skole igjen. Var utrolig sliten i dag, så forsov meg med rundt 50 minuttter, men det gikk helt fint egentlig. Rakk å dusje, og hive i meg en vaffel, før jeg løp ned i bilen og kjørte til kirken.

Etter bible study og worship så ble det servert lunsj i kirken, så vi ble værende der i en times tid til. Ikke noe stress egentlig, og maten var rimelig god. Etterpå så kjørte Jeg, Monica, og Jeff til Blockbuster, så Jegg fikk leid seg et spill, før vi kjørte hjem igjen.

Hjemme så gjorde jeg nada, eller jeg ringte pappa da. Jeg var sliten, så slappet bare av frem til det var tid for kirke igjen. Kjørte ned kvart over 6, og kom hjem igjen rundt 8. Etter det har jeg har spist en panini og ikke gjort så mye mer egentlig...

Kjedelig blogg, i know. Men sånn er det på søndager hvor det ikke skjer så mye. Holla!

2 kommentarer:

Leonie sa...

Søndag er søndag, vanligvis ganske kjedelig. Tror min var enda kjedelige :p
Woho, vedder på at du gleder deg til skole igjen i morgen... ;)
haha

Anonym sa...

tips: bruk litt bilder i innleggene dine. det blir litt kjedelig uten.