fredag 3. april 2009

Torsdag 2. april

Haaaalloen!

Da var denne dagen over også. Den ble faktisk rimelig bra for å være helt ærlig. Fikk et spørsmål på kommentar idag som jeg skal svare på:

Kom du for sent til bussen i dag på grunn av hun dama som kjører bussen? Eller forsov du deg ?
Jeg forsov meg med 20 minutter, så det var ikke hennes feil. :P

Jess, som sagt så mistet vi bussen, så Don måtte stå opp på fridagen sin og kjøre oss til skolen. I 1st period så gikk vi til the "Book Fair" i biblioteket. Jeg og Neha orket ikke se på alle bøkene så vi tok en Guiness Record bok og så på alle rekordene.

I 2nd period så hadde vi test, og jeg fikk 105 av 100. Bonus points ftw! Lurer bare på hva jeg svarte feil på! Etterpå gjorde vi noen worksheets om "The Executive Branch", altså Mr. Obama, eller mer spesifikt, Presidenten og hans kabinett. Så det såå..

Da jeg kom til Mr. Clifts class, så skulle vi se enda en film, og denne gangen flyttet vi oss fra Troja og Hellas til Romerriket og Gladiator. Rakk jo ikke se mye før timen var ferdig, men uansett. Jeg var så sliten at jeg sovnet nesten. Imponerende. Jeg klarer ikke sovne helt på skolen. Er det noe galt med meg?

Skipper over 4th period, og bussturen hjem. Ringte pappa når jeg kom hjem, og snakket litt med han, før Mamma og Svein kom hjem fra Memphis og Graceland. De hadde visst hatt en fin tur opp dit.

Etter hvert, så fant gjengen ut at vi kunne dra til Ikea, så da gjorde vi akkurat det. Vi kjørte innover til Atlanta og dro på Ikea, hvor vi først spiste i restauranten, før vi gikk rundt i en liten time. Avsluttet med å raide godteri/matbutikken, før vi kjørte hjemover til Cartersville igjen.

Det er vel egentlig alt. I morgen kommer Mamma og henter meg på skolen klokken 12, så slipper de siste timene, og da tar jeg SPRING BREAK! Woho, digg. See ya later!

1 kommentar:

Anonym sa...

godt å sjå at svein å mette har kommi fram, æ å strand begynne å glede oss t du kjæm heim vi no:D
Tor