lørdag 4. april 2009

Spring Break sa du?

HEEEI!

Guess what? Nå har jeg endelig Spring Break, og det føles syyykt deilig akkurat nå :D I dag så har det skjedd utrolig mye, og jeg er bare utrolig sliten akkurat nå. Skal straks finne senga, få litt søvn før vi reiser nedover til varmere strøk i morgen.


Så ja, var egentlig null stress å stå opp i dag, spesielt når jeg visste at skoledagen var over veldig tidlig. Men ja, kom meg jo på skolen, og brukte hele 1st period på å spille spill. I andre periode så gjorde vi vel egentlig ikke noe spesielt, annet enn å bare prate om alt og ingenting, samt velge presidenter til et prosjekt vi skal gjøre når vi kommer tilbake etter ferien.

Rakk så vidt å komme inn til tredje time, før dama fra front office kom på høyttaleren og ba meg komme til check out. Woho, så Mamma og Svein plukket meg opp, og vi kjørte innover mot Atlanta.

Stoppet på en av de tusen McDonald´s på vei innover, og fikk i oss noe lunsj, før vi kjørte inn til Atlanta Hartsfield-Jackson International Airport for å plukke opp Lisbeth, datteren til Svein.

Etter litt venting her og der, så kom hun, og vi hentet bagasje, og kom oss ut i bilen igjen. På vei tilbake så feilberegnet jeg et skilt, og vi kjørte feil, noe jeg ikke merket før vi hadde kjørt 20 minutter øst på I-85. Vi måtte snu, kjøre tilbake til Atlanta, også nordover på I-75. Jeg skulle bytte en bukse, så vi stoppet på et kjøpesenter i Kennesaw, og ble der en liten stund. Jeg kom ut igjen med både bukse, poloskjorter, og et par tees. Thanks mom :D

Etterpå kjørte vi hjem, lempet av bagasjen til Lisbeth, tok ned taket på bilen og cruiset nedover til Pizza Hut. Vi spiste alle sammen et par nydelige pizza, før vi kjørte hjemover. Eller nei, jeg, Mamma, Svein, og Lisbeth var innom Wal-Mart en liten tur, før vi dro hjem.

Kom hjem og ble overrasket med kake og gave fra vertsfamilien min :) Fikk $40 som kommer veldig godt med nå som jeg skal ned til Majæmi i morgen. Nå skal jeg finne senga og få meg litt søvn før vi reiser i morgen.

Står at det er free wireless internet på hotellet, så skal prøve å komme tilbake med en rapport i morgen. Kanskje med bilder også? Stay tunes, kommentar og still spørsmål :)

4 kommentarer:

Caitlin Danahy sa...

Hmmm..... comment, comment, comment :D
Lol. Have fun in Miami! (:

Anonym sa...

Kos deg i MIAMI!
Og kan du prøve å ta litt bilder :D?

Anonym sa...

Høres fun ut!
Kos deg :D

Leonie sa...

Kos deg i Miami! :)