søndag 5. april 2009

Lørdag 4. april

Hoy!

Da var jeg endelig fremme i Miami, Florida, etter en dag med "mye" reising osv. Stod opp i ni-tiden og tok meg en dusj, før det etterhvert ble frokost og avreise. Kjørte inn til terminalen med bagasjen vår, før jeg og Svein dro for å levere inn leiebilen. (Noe som ikke var bare hokus pokus...)

Tilbake på terminalen så gikk vi igjennom en rask sikkerhetskontroll, før vi satte oss ned i en pub like ved gaten vår og ventet på boarding på flyet til Miami. Rundt 2.30 var vi inne i flyet, og like etter tok vi fatt på reisen nedover til Florida.

Fikk en brus og litt snacks på flyet, men ellers så var det enkelt og greit ingenting annet å gjøre, enn å bare høre på musikk på iPoden min. Landet etter en time og 20 minutter i luften, og været her nede er helt knall. Rundt 30 grader og litt for høy luftfuktighet.

Vi brukte litt tid på å få hentet ut bagasjen vår, før vi etterhvert fant en shuttlebuss som tok oss til hotellet. Der fikk vi vite at Lisbeth hadde rom på et annet hotellet, på den andre siden av flyplassen, siden mamma hadde bestilt feil.

Det gikk greit dog, så vi tok bare å satte fra oss bagasjen vår på vårt rom, og tok shuttlebuss til hennes hotellet og fikk sjekket inn henne også. Fikk restaurant-tips av fyren på shuttlebussen, så da endte vi opp med en Argentinsk restaurant like ved hotellet til Lisbeth.

Etter en nydelig middag så dro jeg, Mamma, og Svein tilbake til vårt hotell, og nå skal vi få litt søvn, før vi henter ut leiebil i morgen, og kjører nedover til Key West en tur. Skriver igjen i morgen om hotellet da har internett!