tirsdag 7. april 2009

Søndag 5. april

Hei!

Fikk ikke blogget i går, siden jallahotellet vi var på, ikke hadde noe som helst av antydning til netttilgang. Uansett, skal prøve å skrive litt om søndagen uansett...


Vi stod opp litt tidlig for å rekke frokosten, og alt sånn. Rundt 10 så tok jeg og Svein taxi inn til flyplassen for å finne bilutleien, og shuttlebuss ut til bilene. Ble litt skuffet når vi så at utleiekontoret lå et steinkast unna hotellet vårt... $15 til ingenting omtrent.

Men ja, vi fikk hentet ut bil, og vi endret fra den Mustangen vi hadde leid, til en Cadillac CTS som forøvrig er en helt kanonkonge bil :D Den har nydelig air-condition, og til og med SIRIUS satelittradio innebygd. Kjempegreier. God motor har den også.

Vi begynte å kjøre nedover mot Florida Keys, og stoppet i utkanten av Miami for å spise lunsj, på McDonalds. Fortsatte nedover, og når vi kom til Florida City rett nord for selve Florida Keys så stoppet vi ved et outlet mall og ble værende der en stund. Bestemte oss for å fortsette litt lengre ned for å se om vi fant noe hotell/motell/inns der. Det gjorde vi, og folka her falt pladask for et lite motell like ved sjøen. Jeg var ikke like enig. Motellet var fint det, for all del, men ja, jeg kunne tenkt meg litt høyere standard uansett.

Rommet hadde et lite kjøkken, så vi kjørte til et supermarket, kjøpte litt brus, pålegg til frokosten, før vi stoppet ved en Domino´s ved veien og kjøpte med et par store pizza som vi spiste på terassen med utsikt over Atlantern.

Resten av kvelden før jeg la meg brukte jeg til å spille litt Football Manager og bare slappe helt av. Sovnet vel rett etter midnatt, og våknet rundt halv ni i dag... Oppsummering av dagen i dag følger over.

2 kommentarer:

Leonie sa...

ååh, utsikt over atlantern! høres hærlig ut Martin! kos dæ ;)

Erik sa...

Hørres ut som dokk har en kjempefin tur så langt! Hils alle fra oss "back home"!