torsdag 2. april 2009

Onsdag 1. april

Hallo? Om jeg skal fortsette å blogge, så kan dere vennligst legge igjen en kommentar etter dere har lest. Jeg var snill med dere i dag, og ikke fikset noen aprilsnarr, selv om jeg hadde veldig lyst.

Anyways, dagen i dag var som vi alle vet, 1. april, og jeg hadde forberedt meg godt på å ikke bli lurt, og guess what? Det gikk bra, ingen store spøker som jeg gikk på, heldigvis.

I første time, eller en liten del av det, så gikk vi seniorer til auditoriet igjen, for vi hadde Renaissance pep-rally. Dere aner nok ikke hva det er, men skolen har et program hvor studenter med gode karakterer kan vinne priser, diverse kort o.l. Men ja, vi seniorene hadde pep-rally først. Mr. Nelson gikk først igjennom de som vant gullkort, men der var jeg ikke på listen. Gikk over på blått kort, og der kom det Martin.... (han stopper opp, går bort til folk for å finne ut hvordan han skal uttale navnet mitt, før "alle" begynner å rope "Flikkeshåååg". Flaut må jeg bare reise meg etterhvert, men jeje, fikk ihvertfall noe for arbeidet mitt. Premiene kunne plukkes opp på kontoret i lunsjen fikk vi beskjed om.

I 2nd block så var det sophmores og freshmens sin tur og vi ble etterhvert veldig få i klasserommet. Vi fikk bare beskjed om å skrive på essayspørsmålet til prøven vi har i morgen. På slutten av timen når de andre kom tilbake, så la Coach Philley merke til at det var omtrent bare jeg og Shawn som gjorde noe, så han kom bort til oss og sa at vi ikke trengte å skrive noe mer, at vi fikk full pott på spørsmålet, og ti bonuspoeng addet i scoren vår. Takk takk :D

World lit ble bare brukt til å diskutere Troja, og gjøre en liten "fill in the blank"-oppgave rundt filmen. Ikke noe stress med andre ord. Mr. Clift er like klar som oss til å ta ferie nå. I lunsjen hentet jeg kortet mitt, og fikk en t-shirt.

Etter 4th block tok jeg bussen hjem, og jeg sier det igjen, jeg HATER DEN BUSSJÅFØREN VI HAR FÅTT NÅ! Skal spare dere for flere detaljer, men i dag, var vi 15 minutter sene IGJEN, fordi den kjerringa ikke ville slippe oss inn på bussen før en annen buss hadde kommet, og litt sånn tull.

Dro i kirken, og det gikk vel rimelig greit egentlig. Kenzie ble 18 i dag, så vi gjorde ikke mye i bible study annet enn å prate om alt mulig rart egentlig. Stoppet på QT før vi dro hjem, for å kjøpe oss noe å drikke.

1,5 skoledager igjen til Spring Break! YEAAAH!

3 kommentarer:

Leonie sa...

Okei okei, æ les bloggen din kvar gang, men æ snakke da greit my med dæ læll... (a) Ska æ bynn å kommenter da? (:

xpressure sa...

Kom du for sent til bussen i dag på grunn av hun dama som kjører bussen? Eller forsov du deg ?

Anonym sa...

IKJI SLUTT Å BLOGG! :O