onsdag 1. april 2009

Tirsdag 31. mars

Plutselig så var jo tirsdagen borte også, og nå er det bare 3 skoledager, og mindre enn det, til det er fredag og en ukes Spring Break! Dagen i dag gikk som sagt rimelig fort, og her er en kort recap av dagen i dag.

Startet med å komme meg til skolen hvor jeg som vanlig hadde adv. web design i første time. Jeg leste bare på norske forum og slappet av. 1 min før det ringte ut, så gikk brannalarmen, og vips vi måtte ut til fire drill nummer 5 eller noe dette skoleåret.

Tirsdager er advisement schedule, så vi seniorene samlet oss i auditoriet, fordi Mr. Nelson (rektor) skulle gå igjennom de 68 av 310 seniorer som blir honor graduates under graduates. Omtrent alle av mine seniorvenner er blant dem.. :P Haha... Men det skjedde mer da. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men i fjor sommer, rett før skoleåret begynte, så døde en elev med navnet Byron, etter å ha druknet på tur med venner. Han rakk aldri å fullføre skolen, og jeg har i løpet av året her, forstått hvor utrolig god person Byron var.

Da vi var kommet til rundt 15 eller noe på listen, så ba Mr. Nelson en om å komme opp, fø han sa "You guys are going to like this. Miguel is going to accept this pin. Byron Lee Sides is also a honor graduate". Folk begynte å felle noen tårer, etterfulgt at stor applaus til skolens ledelse som faktisk gir familien hans noe tilbake, ved å gi han en slik status, selv om han gikk bort i fjor sommer. Jeg kjente jo aldri Byron, men det er ingen tvil om at han var en meget godt likt person.

I tredje time så tok vi notater så og si hele timen, mens tredje time ble brukt til å fortsette å se på Troja. Vi ble ferdige etter lunsj, så nå vet jeg ikke hva planen til Mr. Clift er for resten av uken.

Siste time ble brukt til å spille et morsomt spill hvor man skulle skyte en person fra tønne til tønne, og unngå kyllinger, lava osv. Husker ikke navnet, men utrolig morsomt var det ihvertfall.

Etter skolen tok jeg bussen hjem. Mamma og Svein hadde kjørt til Memphis, så jeg hadde ikke mye å gjøre egentlig. Har snakket mye med Caitlin, og sett 24 fra i går og litt sånne ting. Nå skal jeg finne senga tenker jeg, så vi snakkes senere!

Ingen kommentarer: