tirsdag 31. mars 2009

Mandag 30. mars

Hoy!

Da var mandagen over allerede, og tiden går fort, nesten alt for fort egentlig. Tenkte å kort oppsummere gårsdagen først. Mamma og Svein ble med i kirken på morgenen, før vi alle sammen, inkludert Mammy og Grandaddy dro til Ihop og spiste lunsj.


Etterpå viste jeg Mamma og Svein litt rundt om i Cartersville. Viste dem Wal-Mart, kjørte å så på masse store og fine hus, noen ikke så veldig fine hus, og litt sånne ting. Vi dro hjem å slappet av en liten stund, før vi dro til kveldsgudstjenesten. Etterpå hadde vi Snack & Yak, så da ble det middag, og vi var ikke hjemme før i halv ti tiden eller noe sånt. Vi ble sittende å se på Jim Gaffigan til vi alle gikk å la oss.

I dag, mandag, så stod jeg opp til vanlig tid, ordnet meg, og dro på skolen. Var litt småkjedelig i dag, men fikk mye gratulasjoner etter femteplassen i SLC i helgen. Fikk noe make-up work i Coach Philley sin klasse, men slapp å gjøre så mye av det heldigvis.

I Mr. Clifts klasse så ser vi enda en film (:P), Troja, med Brad Pitt og Co. Ikke overraskende tok det hele timen, både før og etter lunsj, og vi er enda ikke ferdig. I siste time gjorde jeg nada, og bare håpte på at Mamma og dem kom og hentet meg etter skolen.

Det gjorde dem, og jeg slapp å ta bussen hjem. Vi slappet av og bare pratet i et par timer, før Mammy and Grandaddy kom over for middag. Don og Svein hadde mekket "norsk" laks, og det var helt sinnsykt godt! Har ikke spist det på 8, kanskje 9 måneder nå, så det var perfekt.

Etter dessert og alt sånn, så spilte vi Fifa på X-boxen, og nå skal jeg finne senga. I morgen drar Mamma og Svein opp til Memphis, Tennessee og blir borte til torsdag. Jeg for min del har skole, og kan se frem til en velfortjent ferie på fredag. Snakkes senere!

Kommenter gjerne, og kom med spørsmål :)

Forresten, en vennine av meg, Caitlin, filmet litt av utdelingen. Sjekk her:

Ingen kommentarer: