fredag 20. mars 2009

Torsdag 19. mars

Hepp!

Da var det torsdag igjen, og i morgen er det helg igjen allerede. Helt utrolig fort tiden går nå om dagen. I dag så våknet jeg når klokken ringte, og var helt villt trøtt. Fikk likevel tatt meg en dusj, og hevet i meg noe lett frokost, før jeg dro på skolen.


Er fortsatt graduation tests på gang, så nok en gang var 1st period extended til rundt 10.45. Brukte perioden veldig bra, og kom meg helt til level 8 og 96% på Missile 3d eller hva det nå enn heter det spillet jeg spiller nå... :P

Samarbeidet med Macio om en worksheet i Government, samt at jeg pratet fotball med Coach Philley før den korte timen var over. Gikk til Mr. Clift hvor vi gjorde det samme som resten av uken, nemlig fremføringer av prosjektene våre. Etter lunsj så vi litt mer av Spirited Away.

Når jeg kom hjem så prøvde jeg å få senktet temperaturen på rommet mitt... Gjett hvem som glemte å skru av ovnen som sto på fullt? Var som et drivhus på rommet mitt. Tuller ikke! :P Etterpå nerdet jeg litt FM, spiste hot dogs til middag og slappet av.

Litt etter sju så kjørte Laila meg ned til Cass, så jeg fikk med meg Cass - Cartersville, soccer er sporten denne gang. Måtte nesten stikke ned å se når jeg har så mange venner på laget der. Andres, Garrett, Ben osv. spilte godt alle sammen. Når det er sagt, så er nivået her latterlig lavt. Hadde forventet noe høyere nivå, fordi måten lagene driftes på her er utrolig profesjonell, om man kan kalle det det.

Vi spilte forferdelig fotball de første 40 minuttene (1. omgang), og rett før spillerne tok pause, så scorte Cartersville. Etter pausen derimot, dominerte vi spillet totalt, men vi var utrolig dårlige i den siste biten foran mål. Dog, med 13 minutter igjen av spillet, så kommer mr. 21, ANDRES FLORES og banker ballen i kassa etter et flott soloraid igjennom Hurricanes forsvaret. Bare 4 minutter senere er vi frempå igjen, og ballen ender opp hos nummer 5, Leo Delgado utenfor 16-meteren, og vi er foran 2-1.

Nå ligger Cartersville keeperen nede, og der ble han liggende i 10 minutter! Tilslutt fikk de hentet en båre, og fått spilleren av banen, slik at vi kunne spille de siste 9 minuttene som var igjen. Cartersville kom aldri nærmere, og vi vant dermed 2-1. Godt resultat, men jeg er skuffet over spillet. Andre omgang var bra, men sjansesløsing, og unøyaktighet på høyt plan gjør at vi kun vinner 2-1.

Så, der har du dagen i dag. Bare fordi jeg er snill så legger jeg ved to bilder fra i dag :P


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Martin!!!

Din kusine som snakker.....

Har nylig vært i T.heim hos min far. Måtte da ta turen til bestemor og tante Mette i Stjørdalen vet du.
Mette viste meg bloggen din, kjempe fin. Du er kreativ og har mye å skrive.

Sitter nå på nattevakt, stille for øyeblikket og har skummet igjennom alt du har fortatt deg ute i den store verden. Det må jeg si....du er kjempe flink.
Måtte legge igjen noen ord til deg også. Lenge siden vi har sett hverandre nå, ja, kan det være 8 år siden??? Håper du husker meg igjen da.
Lykke til videre i USA så kanskje vi snakkes til sommeren.
Klemmer fra Gry

Gry sa...

Det var utrolig kule bilder, Martin :) Det så veldig ut som en typisk tenåringsserie fra usa:P