torsdag 19. mars 2009

Onsdag 18. mars

God kveld!

Da var det jo onsdag igjen allerede, og jeg trodde det var torsdag. Aner ikke hvorfor jeg trodde det, for jeg har jo ikke akkurat slitt meg ut på skolen denne uken... Uansett, dagen i dag har vært overraskende ok faktisk. Ikke noe spesielt, men bare helt ok. Finvær var det og, 22 grader og så og si ingen skyer på himmelen. Det hjelper jo også på humøret. Var litt kaldt på morningen da, men ble jo varmt fort.


Hadde extended 1st period igjen, siden juniorene fortsatt driver med graduation testing. Det fulle navnet er Georgia High School Graduation Tests. Jau, så satt i 1st period og så på RBKTV, spilte spill og gjorde nada skolearbeid frem til 11, nesten. Slapp av, vi gjør ikke noe arbeid i Satterfield sin klasse denne uken, så det går helt greit å ikke gjøre noe. :P

Gjorde vel ingenting i Coach Philley´s class. Han leste opp alle report card karakterene, og Georgia har noe som kalles courtesy 50. Det betyr enkelt å greit at alle som har under 50 i karakter vil få 50, og kan fortelle at 13 stykk fikk courtesy 50. Altså 50 eller lavere. Det er latterlig. Coach Philley fortalte meg etterpå at høyeste score uten courtesy 50 var 42... Noen lå litt høyere, men jeg hadde høyest med 91.

I Mr. Clifts class, world lit, så fortsatte vi med presentasjoner, og igjen ble vi ikke ferdig. Etter lunsj fortsatte vi å se på filmen Spirited Away, før jeg gikk til 4th period og gjorde veldig lite igjen. Jeg og Brian hadde møte med Mr. Satterfield og Mr. Zwillich for å finne ut litt hva vi skal presentere på FBLA State Leadership Conference som er 27. mars. Eller vi presenterer 28. mars da, men vi drar innover den 27. på morgenen, så det blir bra. Så får jeg tilbringt tid med mamma når jeg er ferdig med konkurransen rundt 2.45-3.00 dne 28. mars.

Dro hjem og gjorde ikke stort frem til middag. Spist Chicken Alfredo, og slappet av med norske nyheter, før jeg tok en dusj og dro til kirken. Var bare kos i dag faktisk. Bob hadde 10 minute lesson før bible class i dag, hvor vi hadde bible trivia hele timen. :D Hebrews, mot Shebrews :P Haha... Jeg, Gif og Jeff vant soleklart, og jeg fikk en rett.. Og jeg brukte ihvertfall ikke noe Bibel app til iPhonen min for å finne bibelverset vi lette etter altså!

Etter kirken dro vi på QT og kjøpte drikke, før vi kjørte hjem båten til First Sergeant (Han er lærer på skolen vår, og er sjefen for ROTC, men poenget er at han er first sergeant, og dermed er det tittelen hans, også på skolen. Så isteden for Mr. Hornback, så er det First Sergeant Hornback. Tungvindt syns jeg, men sånn er det nå bare :P), og dro hjem igjen.

I dag har jeg vært snill og tatt noen bilder. Kommenter gjerne, og kom med spørsmål om det er noe du lurer på. Forslag taes også i mot.

Et bilde av huset vårt som jeg fant på nettet i dag. Ser ikke så værst ut på sommeren faktisk.. :P

Når jeg kom hjem i dag, så ventet det er brev på meg, fra et college. De gratulerte meg med å fullføre high school, og merket seg at jeg ikke hadde søkt på noen skole enda. De hadde plass til meg visstnok... :P

Jacob er Quiz-Master under bible classen i dag. Sjekk scoren til Hebrews (oss guttene), kontra Shebrews (jentene)...

Et random bilde av skiltet til kirken vår, Church of Christ... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo igjen.

Fint bilde av huset du bor i. Gler meg til å se det.

Skal vel ikke søke på college der borte vel???

Får besøk av Unnen og Arne i helga.

God helg til deg.


Klemz fra mamma og Svein

ida bolsønes sa...

så utrolig koslig hus :)

ida bolsønes sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ida bolsønes sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.