onsdag 18. mars 2009

Tirsdag 17. mars

Hepp!

Blogget ikke i går, av den enkle grunn av at jeg ikke hadde noe å blogge om. Natt til mandag så la jeg meg ikke før tre på natta. Følte meg ferdig med prosjektet, og hadde også antydninger til skikkelig vondt i hodet.

Våknet kvart over sju på mandagsmorgen, og klarte ikke komme meg opp av senga. Ble værende hjemme, og gjorde vel ikke stort i løpet av dagen. Ringte Mamma når jeg følte meg bedre, og etterhvert så fikk jeg i meg noe middag, og ble med til Mammy og Grandaddy, siden Laila hadde bursdag. Så det var mandag.

I dag har det vært tirsdag. Tirsdager er tirsdager, nemlig dager det ikke skjer noe serlig med ting. Er graduation testing for juniorer på skolen denne uken, så vi har extended 1st period. Vanligvis slutter 1st period 10.02, men i dag var vi ikke ut fra rommet før 10.55 eller noe i den duren. Bra jeg har computerklasse, og ikke matte eller noe (slik jeg hadde i høst).

I Coach Philleys klasse gjorde vi vel ikke så mye. Leste igjennom et par sider vi fikk på utskrift, og jobbet med noen oppgaver. Kort time, så da ble det sånn. Spørte Coach Philley hva leksene til i dag var, og han sa at vi skulle skrive en politisk tale på 1 side eller mer. Spørte litt hvilket tema eller hvilke tema man skulle skrive om, og han bare: "dont´t worry about it.. I just exempt you from that essay"... Sa Thanks Coach og gikk fornøyd til neste time. :P

3rd period så hadde vi bare presentasjoner på prosjektene våre, og vi ble såklart ikke ferdig. Vi fikk vel gjort fire presentasjoner på 90 minutter. Imponerende. I 4th period spilte jeg og Lars Mario Kart 64. Så det så.

Det er alt som har skjedd i dag egentlig. Har hørt på musikk og bare slappet av i finværet i dag. Hadde brukbar temperatur i dag, rundt 20 grader og sol. Laila mekket pannekaker, amerikanske sådan, til middag. Jo, også så jeg Keynoten til Apple rundt iPhone OS 3.0. Det blir kos med nye nyttige funksjoner.

Ellers så er det 10 dager til Mamsen min kommer :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei lille venn.

Ja nå går det foooorrrrrtttt til vi kjem over.
Begynner å få litt panikk om eg får med det eg skal, men det går vel bra.

Gler oss.

Klemz fra mamsen