mandag 16. mars 2009

Søndag 15. mars

Hola folkz!

Lenge siden sist nå, men skal innrømme jeg bare bare vært utrolig lei av å blogge. Det kommer nok av at det er mye av de samme som skjer, og at Mars er en måned hvor det egentlig aldri skjer noe spesielt på en måte. Men nå skal jeg prøve å blogge litt da, mest siden jeg lovte det i går.


Torsdag var jo ltt chill på skolen. Det nærmer seg slutten på de første ni ukene i andre semester, så nå må folk ta igjen tester og slik, om de vil ha de med på report cardet på tirsdag. Så både i governement og world lit, så hadde vi make up sessions på torsdag. 1st og 4th period hadde vi fortsatt mid-term, siden vi kan bruke flere dager på det av en eller annen grunn. Like greit det, for jeg gjorde ikke noe ferdig på torsdag heller.

Fredag var halv dag, eller nei, det er ikke halv dag, men vi er ferdig halv ett. Alle timene var kortere, veldig mye kortere, noe som er godt. Vi gikk til første time, andre time, fjerde time, og tredje time til slutt. Det betydde at jeg var tilbake i klasserommet til Satterfield før den første timen egentlig er ferdig på vanlige dager. Litt sært, men ok :P Make up sessions igjen, og i world lit startet vi å se en film, japansk. Husker ikke hva den het...

Ellers så brukte jeg resten av fredagen, og hele lørdag til å jobbe med prosjektet som skal leveres i morgen, mandag. I dag, søndag så har det jo vært kirkedag igjen, så stod opp, dusje, spiste og gjorde meg klar for kirken klokken 10. Til lunsj ble det Mexicana Grill, og jeg spiste selvfølgelig Chicken Nachos. Dro hjem jobbet med prosjektet, samtidig som jeg så Rosenborg - Vålerenga, og jeg har bare et ord å si: JAAAAAAAAAAAAAA!!!. Denne sesongen kommer til å bli helt rå, om man fortsetter slik som i dag. Skal ikke nevne noe om gressmatta her, for det forjtener den ikke.... -_-

En tur tilbake i kirken på kvelden, mens jeg har brukt resten av kvelden på prosjekt. Nå skal jeg sitte opp her til jeg er helt ferdig, og det kan ta sin tid. Regner med jeg er ferdig før bussen går 07.20 i morgen tidlig? :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia RBK...

Bra de vant første kamp. Kjempeviktig.

Håper du har det bra..Liste over varer du ønsker må du sende...

Mamma