mandag 23. mars 2009

Søndag 22. mars

Jess, da har jeg ikke blogget denne helgen, men følte det ikke var nødvendig, da det egentlig ikke har skjedd noe spesielt. Fredag var vanlig skoledag, og jeg gjorde ikke noe spesielt den dagen. I går, lørdag, så sov jeg til sent på morgenen. Rundt halv tolv tror jeg det var, og da jeg stod opp så var det ingen hjemme.

Lørdager gikk rimelig fort over, uten at vi gjorde noe spesielt den dagen. Jeff dro bort, siden han hadde konsert, og Don spilte X-Box, så jeg slappet av med film og litt sånn.

I dag, søndag, så var jeg bare sliten. Satt opp til halv to i natt, for å se ferdig Apollo 13 igjen, og det er bare en genial film. Stod opp og tok en dusj, spiste litt frokost, og sjekket blogger på nettet, før vi dro i kirken.

Bible study gikk rimelig greit, og det samme med worship. Bobby snakket bare 30 min eller noe i dag, så tenkte at vi kunne komme oss ut for å spise ganske tidlig i forhold til andre dager, rundt 12.00, men neida. Det ble både tilståelser (av synd), dåp, og en historie (om noen av medlemmene i kirken, som jeg ikke skal gå inn på her), og selvfølgelig nattverden. Var ferdig rundt halv ett, og da hadde Laila bestemt seg for å dra helt inn til Achworth for å spise på Arby´s og dra på SuperTarget. Unødvendig ifølge meg og Jeff, men sånn var det. SuperTarget er noe dritt, og jeg mistet alle dagens tippeligakamper, og starten på Brann - Stabæk.. Bah...

Dro tilbake i kirken senere på kvelden, før vi dro hjem og spiste sandwiches til middag. Resten av kvelden har jeg bare sett på YouTube-filmer, og spilt litt FM. Nå skal jeg se en episode Heroes før jeg sovner. Tilbake til skolen i morgen, og da har jeg bare 4 skoledager igjen til Mamma og Svein kommer! Fredag morgen drar jeg jo inn til Atlanta, så ingen skoledag den dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du lille venn.

Bra du skriver litt igjen. Har savna det. RBK leder 4 - 0 over Tromsø akkurat no. Nettopp begynt med 2.omgangen. Topp....

Ja da er det bare 3 arbeidsdager igjen her. Skal bli godt med ferie og gler meg til å treffe deg igjen.

Vi nakkes.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Blogg? :)