torsdag 26. mars 2009

Lenge siden sist...

Hoy!

Beklager igjen at jeg ikke har orket å blogge, men jeg må være ærlig å si at jeg er litt smålei bloggingen nå. Det skjer ikke noe spesielt om dagene, så da orker jeg egentlig ikke blogge om ingenting, om dere skjønner...


Anyway, denne uken har ikke vært noe spesiell egentlig. Skolen har vært chill, med spilling, film og bare kos egentlig. Kjenner at slutten nærmer seg nå, og vi seniorer blir giddesløse så til de grader.

I dag var det onsdag igjen da, og vi er midtveis i denne skoleuken, som er nest siste uke før Spring Break. Var stuptrøtt i morges, aner ikke why, men jeg klarte jo å stå opp til slutt. Dusjet, spiste frokost, sjekket mail og ventet på bussen. Det regnet i dag, og er visst meldt regn ut uken her, og inches på inches med regn var meldt.

Chill første time, hvor jeg egentlig bare surfet rundt. Digg, MacHeist osv. Så på morsomme folk som synger på YouTube, og prøvd å forklare Andres hvor gode Rosenborg er... Eller var...

Government var også helt greit. Regnet jo fortsatt, så var klissvåt når jeg endelig kom meg ut til klasserommet til Coach Philley. Vi tok bare notes, og gjorde worksheet. I Mr. Clifts klasse så gjorde vi starteroppgaven, før resten av timen, både før og etter lunsj ble brukt til å se The Last Samurai med Tom Cruise. Vi ble ikke helt ferdig, så har vel en 10-15 minutter igjen å se i morgen.

I siste time så jobbet jeg og Brian med presentasjonen for FBLA greia i helgen, og jeg kjenner jeg gruer meg. Heldigvis skal ikke jeg si så mye at det gjør noe :P

Satt meg ute og ventet på bussen og hun kom 5 minutter for sent, og det er egentlig greit, men bussturen ble et helvette kort sagt. Saken er den at vi har en ny bussjåfør for en stund. Hun kjører en annen rute, og har byttet med Ms. Wanda for en periode. Fordi hennes studenter ikke liker henne, og Ms. Wanda skal liksom prøve å få litt skikk på dem. Men for å si det sånn, jeg skjønner godt hvorfor dem ikke liker henne. Hater henne allerede... Ok, hva er det å bli irritert over, tenker du? Vel, hun er 10-15 minutter sen om morgenen, noe som er irriterende. Hun har hatt en uke på å lære seg ruten nå, men trenger fortsatt hjelp... Jeg mener, hvor mange dager trenger du før du vet sånn noenlunde hvor du skal kjøre? Dama er hjernedød rett og slett... Hun kjører saktere enn jeg kan løpe forbi alle hus og leter etter folk som skal sitte på, selv om de som forklarer ruta, sier det ikke er noen der. Hun bruker 3 minutter på å snu der vi har en blindevei. Hvor vanskelig er det å rygge bakover, dreie rattet mot høyrre og kjøre videre?

Nei, skal gi meg nå, men dama er rett og slett gal.

Ellers, i morgen så skal jeg og Laila ut å få tak i klær til FBLA greia for meg. Er jo så mye dresscode regler. Blir jo nesten gal av det. Trenger nye sko, bukse, skjorte(r), slips og belte.. Yes...

Snakkes igjen senere! Kom gjerne med spørsmål. Da er dere garantert at jeg blogger :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Kom sånn tilfeldigvis forbi bloggen din. Har noen spørsmål; Anbefaler du å reise med speak? Hva syns du om familien din, er du fornøyd? Angrer du over at du reiste, eller er du fornøyd? Hvordan er ditt sosiale liv der? Hvordan er amerikanske ungdommer? er det veldig sånn typisk high school, med drama og slikt?
Går du på en sport? Hvis nei, hvorfor ikke? Vil du anbefale andre å reise til Usa, eller burde man heller dra til andre land? Og tilslutt, er det vanskelig å finne sunn mat der borte? Har du lagt på deg mye der borte? Har hørt at utvekslingselever i Usa ofte legger på seg der borte pga. all den usunne maten.

Hvis du orker å svare på alle de spørsmålene i et innlegg eller noe hadde det vært flott!:)

Aina Carolin sa...

Hei! :)Jeg har hatt lyst til å reise på et utekslingsår siden jeg gikk i 6.klasse, men jeg lurer på MYE... så har et par spørsmål til deg:
1. Jeg har hørt at de utvekslingsstudentene som går senior year i USA, også fyller ut en masse college søknader, og skriver masse essays o.s.v. Må man gjøre det, eller er det bare de som skal fortsette på college etterpå?
2. Var det lett å få venner der?
3.Anbefaler du SPEAK?
4. Har du fått reist mye rundt om kring i USA, eller har du bare vært i delstaten? Eller er det sånn at det går an å melde seg på reiser med SPEAK på en måte?

Anonym sa...

- Hva føler du at du har fått ut av året ditt?
- har du deltatt på noen sporter/aktiviteter igjennom skolen eller lignende?
- bruker du mye tid sammen med vertsbroren din og vennene hans? :)

camilla