mandag 9. mars 2009

Søndag 8. mars

Hoy!

Da var det søndag igjen, og denne helgen har bare gått alt for fort. Nå blir det en uke med prøver, før vi har early release på fredag, heldigvis. Vi får se hvordan det går... Har fått noen spørsmål igjen som jeg skal svare på:

Jeg skal til USA selv neste år, og lurte på når de forskjellige sportene spilles?
Forskjellig fra skole til skole, eller helst fra stat til stat. Men på min skole, og nord Georgia, så foregår det slik; Football, Softball, Cross Country, og football cheerleading på høsten. Andre deler av landet kan fks. ha soccer på høsten, men det har vi ikke her i Georgia. Vintersportene våre er; Basketball, Wrestling, og svømming. Og nå på våren har vi Soccer, Tennis, Golf, Track, og Baseball.

Er det mange muntlige framføringer på skolen i usa?
Nei, jeg har aldri hatt det.

Er det ikke lov med mobil i det hele tatt? Eller kan man ha den med, visst man bare har den gjemt i sekken fks?

Vel, regelen er at den skal være avslått så lenge man er på campus mellom 8.00 og 3.30, men alle har den på lydløs i lomma/vesken whatever. Ingen som følger den reglen for å si det sånn. Selv har jeg ofte liggende på desken min i 1st og 4th period når jeg er hos Mr. Satterfield. :P

Så var det søndagen da... Stod opp 08.30, og var sinnsykt trøtt. Vi stilte klokken en time frem i natt, så da er jeg bare fem timer bak Norge forresten. Men ja, det var irriterende å miste en time søvn, men det gikk vel greit. Dusjet, leste nyheter og spiste sausage biscuit til frokost. Vi kjørte ned i kirken, og ble værende der til halv ett. Da kjørte jeg, Laila, Don, Jeff, og Monica til Gondolier og spiste pizza. Var stappfullt, så måtte vente i "evigheter" for å få en sitteplass der inne... Men maten er alltid god.

Vi kjørte hjem, og jeg snakket med Mamma igjen på telefon, før Bob & Gif (Andrew) kom over. Bob ville ha meg til å spille NCAA (College football) mot han på X-boxen så knuste han i alle tre kampene, før jeg slo knock-out på Gif i to kamper mot han også. Er rimelig uslåelig på sånne spill akkurat nå... Artig.

Ga Jeff og Co X-Boxen etterpå, så gikk opp og snakket med div. folk på nettet og slappet av frem til vi dro tilbake til kirken igjen. Etter det har det vel ikke skjedd noe spesielt egentlig. Nå skal jeg finne senga, for klokken er halv elleve nå, og jeg er trøtt...

Forresten, det er 100 dager til jeg reiser hjem! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

21 dager til vi kjem.......


Mamma