tirsdag 10. mars 2009

Mandag 9. mars

Da var det mandag igjen da. Dagen i dag har ikke vært så "jævlig som mandager ofte er, og det kan ha noe med at vi hadde strålende vær og hele pakka i dag.

Våknet klokken 06.30 av klokken, og det var stappmørkt ute. Man får ikke særlig lyst til å stå opp da, men jeg gjorde det likevel. Tok en dusj, spiste frokost og bare ventet på bussen.

på skolen så skjedde det ikke mye. Etter 90 minutter inne hos Satterfield (er ingen vinduer der, så aner ikke hvordan det ser ut ute), så gikk jeg ut til Coach Philley og været var blitt fantastisk. Rundt 25 grader og ikke en sky på himmelen. Kom heldigvis litt småvind innimellom, men selv med alle vindu og dører åpne på brakka, så ble det utrolig varmt. Samme gjelder egentlig Mr. Clifts class...

Vi brukte hele timen før lunsj til å diskutere en sak ang. det amerikanske rettsvesenet som gikk på 60 minutes, før vi diskuterte andre ting rundt lovene her i USA. Etter lunsj, så tegnet noen et Verdenskart på tavla, og jeg skjemmes over at de trodde det var sånn passe nøyaktig. Sjekk bildet under..


Etter skolen så har jeg ikke gjort noe egentlig. Bare slappet av og kost meg med varmen.... Men skal ikke klage, nå er det perfekt her. :P Har sett 24, og skal til å finne senga nå. Forresten, legger ved en YouTube video med en av mine favorittreklamer for tiden :P




Dette var et seriøst forsøk på å tegne Verdenskartet. Folk lurte forresten på hvor jeg hadde lært at Islamabad er hovedstaden i Pakistan. De trodde de måtte på College før de lærte sånn...

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah, fint kart :D

Anonym sa...

Engang i blandt har jeg lyst å dra til Amerika, KUN for å sjekke geo skillsa deres.

LT

Anonym sa...

hehe artig reklame :)

xpressure sa...

Hvordan ble Irland så svært ?

Erika Ulrika sa...

Haha, thats funny :p Alle land er liksom fra hverandre x)

Anonym sa...

For et kart! xP

Gry sa...

søtt kart må jeg si. Er det vanlig at de er så dårlige i geo? :P