torsdag 5. mars 2009

Onsdag 4. mars

Hepp!

Først vil jeg beklage for at jeg ikke blogget i går, men jeg var bare alt for sliten i går, så droppet det. Dagen i dag har vel heller ikke vært noe veldig spennende, men skal da få ned noen få ord likevel. Svarer på noen spørsmål først..


Hvilket "selskap" reiser du med? EF, Aspect..? Vil du anbefale det du reiser med?
Jeg reiser med Speak, og her i USA er det USSE (United Studies) som har ansvaret for meg. Ja, jeg vil anbefale Speak, men hadde jeg skulle valgt organisasjon i dag, så er det nok mulig jeg hadde havnet en annen plass. Men yes, Speak er kurrante og jeg har vel ikke hatt noen problemer med dem.

Er det ikke sånn at man ikke får lov å ha med pc'er og på noen skole mobiler?
Delvis riktig. Vi (på min skole) har ikke lov til å bruke elektroniske apparater som mobiler, kamera, MP3-spillere osv. Laptoper går vel egentlig under denne regelen også, men da jeg kun bruker den i en COMPUTERKLASSE, så går det helt fint. Er jo null forskjell, da man er på det samme nettverket, og samme sidene er blokket. Men ja, det er passe strengt. Har jeg forklart konsekvensene for å bli fratatt mobilen? Hvis ikke, så kommer det i morgen om jeg orker. :P

Om noen har spørmsål, så bare kom med dem...

I dag, så var jeg trøtt når jeg våknet, og var vel ikke helt på nett før jeg gikk inn i skolebygningen rundt 07.45. Gikk til Satterfield sitt rom og ble sittende å prate med han og Sam frem til skolen startet. 1st period ble brukt til å mekke noe småting i Flash, tror jeg.. Husker ikke helt, var rimelig trøtt. Men noe sånt... Eller kanskje jeg spilte spill? Samme det.

2nd period så sammenlignet vi bare de to store partiene i USA, og noterte dette ned på et papir. Tok utrolig nok hele timen, men greit nok det. 3rd period hadde vi test i Mr. Clift´s class. World Lit altså. Utradisjonell test dog. Vi skulle skrive en 5 paragrafs essay om kinesisk litteratur. Woho.. Gikk greit dog, selv om jeg gjentok meg selv noe veldig i de to siste paragrafene :P Kinesisk Litteratur er vel ikke helt min sterke side.

Hele 4th period gikk med til å hjelpe Mr. Satterfield og Dillon med å fikse en "replay-knapp" i Flash. Så man kunne stoppe en animasjon på slutten, og trykke replay. Det funket til meg, men til dem så gikk det ikke helt bra. Vi fant ut av det sånn noenlunde, men må nok se mer på det i morgen. Kom hjem og gjorde nada i et par timer, før det ble kylling til middag. Tok en dusj før vi dro i kirken.

Etter kirken, så kjørte vi ned til Dairy Queen og kjøpte oss milkshake. En rask stopp innom Ingles for å kjøpe mer vann (Det går sykt mye bottled water her... :P Føler meg lit ansvarlig, da jeg tar med meg en på skolen hver dag.). Kjørte hjem, så Lost, og nå sitter jeg her igjen...

Avslutter med å si at Cass nå er ute av State Play-off for Varsity Basketball. Vi kom til andre runde, noe som betyr topp 16 i staten. Vi møtte Marist School i andre runde, og tapte så det sang. 64-42 for å være nøyaktig. Marist School, er en privatskole i Atlanta, med Tuition på $15,000 per år. Altså hva det koster å gå der... Jeje, artig så lenge det varte da. Soccer og Baseball sin tur nå. La meg nå få oppleve en state play-off kamp før jeg drar hjem. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo.

Hvis du er trøtt Martin så kanskje du legger deg for seint på kvelden.
Prøv å komme tidligere i seng....

Fint vær her i dag. Nydelig sol..

3 uker igjen no.....sey no more....

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Etb spørsmål. hvorfor gjør du ingen sporter? Man får jo venner av det.