tirsdag 3. mars 2009

Mandag 2. mars

God kveld!

Se, det var da ikke så vanskelig å gi lyd fra seg, var det det? :D Godt å høre at jeg fortsatt har lesere på bloggen. Fortsett slik. Fikk et par spørsmål også. Skal ta å svare på dem først.


"Jeg har ett spørsmål, kanskje litt dumt men jeg lurer på det :p i alle amerikanske tv-serier og filmer kommer alltid amerikanerne hjem fra butikken med varene oppi en papirpose. Bruker dere det, eller er det bare på film?"

Det stemmer nok ikke nei. Jeg har aldri sett det. Når vi er å handler (Wal-Mart eller Ingles som regel), så får man omtrent en pose for hver vare. No exaggeration. Ender opp med å ha 392 bæreposer å kaste når man kommer hjem. Stress :P

Yup, så i dag var det mandag igjen, og det er som regel litt stress, men det gikk greit egentlig. Var ikke så veldig trøtt når jeg våknet, men ble bare gradvis trøttere og trøttere når jeg spiste frokost og gikk på bussen. Tok med meg Macen på skolen i dag, for å ha noe annet å gjøre.

1st period gikk egentlig fort nok, Surfet bare rundt, før jeg gjorde en rask oppgave i Flash. Noe jeg fortsatt ikke skjønner noe av. Eller jeg får til det man skal gjøre, men jeg kan ikke ta det videre liksom. Jeje, Flash er noe dritt...

Coach Philley var borte i dag, så vi jobbet med worksheets i hele 2nd period. Artig ja.. nei, ikke veldig.

Jeg liker Mr. Clift bare mer og mer. Han er helt vill på å spore av :P Vi hver dag en starter på tavla, som vi skal gjøre når timen starter, før vi diskuterer det litt. I dag brukte vi 1 time, altså nesten hele perioden før lunsj til å diskutere det. Artig. Og han er vill på spesielle ord og skildringer. Absolutt en genial fyr.

Tilbake til Satterfield i siste periode, og ble sittende å gjøre veldig lite, eller ingenting. Satterfield sa bare det at vi kunne jobbe med hva vi ville.... Eller spille om vi ville. Han hadde andre ting å gjøre i dag :P

Tok bussen hjem og har bare slappet av resten av kvelden. Sett på 24 har jeg ogå gjort. Var dobbelepisode, og det var helt sykt rått! Dere 24-fans der hjemme, gled dere! Jack Bauer is THE man!

Nå er jeg trøtt, og vurderer senga... Spørsmål og kommentarer kan stilles. Snakkes!

Bilder:
Lars, og Mr. Satterfield er fascinert over PhotoBooth i OSX :P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner godt hva du mener med at flash ikke er helt forståelig. Strever med det selv jeg...

Anonym sa...

Hvilket "selskap" reiser du med? EF, Aspect..? Vil du anbefale det du reiser med? :)

Anonym sa...

fortsett å blogge Martin, følger med.
Tor:)

Anonym sa...

Hørtes ut som en digg dag :)
Er det ikke sånn at man ikke får lov å ha med pc'er og på noen skole mobiler ?

Anonym sa...

Hallo.

Fine bilder da gitt....


Mamma

It's Aggy bitch! sa...

så gøy og lese :)!