mandag 2. mars 2009

Hei igjen...

Hoy!


Da var jeg her igjen, etter noen dager uten seriøs blogging. Jeg er egentlig utrolig lei, og orket egentlig ikke skrive dette heller. Vurderte en videoblogg, men var for mye stress akkurat nå, så blir en annen gang.


Ok, så er det blitt sånn at jeg føler at jeg blogger til meg selv, noe som er rimelig kjedelig. Kommenter, kom med spørsmål, forslag, whatever. Bare prøv å gi lyd litt lyd fra dere, da jeg ikke orker 3,5 måneder til med blogging om ingen gidder å gi respons. Er vi enig da? Flott :D

Yes, så det har ikke skjedd så mye egentlig. Forrige gang jeg blogget var vel Onsdag.. Skal vi se, Torsdag var en helt vanlig dag. Jeff var borte, men kan ikke si jeg merket det noe særlig. Skoledagen gikk rimelig fort egentlig. 1st period ble brukt til å lære Hayley å snakke Norsk. Leksen til Fredag var å si God Morgen, noe hun så ut til å klare greit.

Skjedde noe i Government som dog var litt småmorsomt og litt flaut. Coach Philley drev å snakket om politiske partier i USA og at GOP hadde de 6 av 8 siste presidentene siden Nixon frem til til 2001. Så spørte han hvem de to Demokratene var, og jeg så på han, og ventet på at noen skulle svare. Det skjedde ikke, så jeg sa litt stille Carter og Clinton. Et par sekunder senere begynte Philley å smile, før han reiste seg opp, lo, og kom med dagens lille lekse: "Guys you know what.. Martin here is from Norway. He just looked at me and said Carter and Clinton, and you guys didn´t even guess..! You guys should be ashamed of yourself. Not that there is something wrong with Martin, but anyway.." Det ble helt stille, før Kristy spørte "Where´s Norway?". Jeg så på Philley og sa "Told you..." :P Bakgrunnen for den siste kommentaren der, var at jeg satt med Coach Philley på Onsdag og snakket om hvor lite Amerikansk ungdom vet om verden.

Ellers, så skjedde det ikke noe på fredag egentlig, og det samme gjelder lørdag. Det regnet og dritt, så alt av kamper osv var kansellert for helgen. Eller basketlaget hadde en bortekamp i første runde av state, og den vant dem 88-86 mot Loganville. Nå skal vi til 2nd round, og jeg har mine tvil på at vi går videre derfra... :P

I dag, søndag har det skjedd litt av hvert egentlig. Stod opp i halv ni-tiden og tok meg en dusj. Etterhvert hev jeg i meg noe frokost, før vi kjørte i kirken. Satt i Bible Class og tekstet med Kine, og halvsov egentlig. Etter worship så kjørte jeg, Don, Laila, Monica, og Mammy and Grandaddy til Cracker Barrel. Ok, jeg innrømmer det; Jeg hater, eller misliker Cracker Barrel sterkt. For det første er det alltid stappfullt, og man må vente minimum 25 minutter for å få bord. Venteplassen er en butikk mindre enn narvesen på Stjørdal Stasjon omtrent. Like fullt selvfølgelig. Så går det enda 30 min før maten blir servert, og hva serveres? Sørstatsmat. Ikke min favoritt, men kyllingen jeg spiste i dag var godkjent. Har vært på Cracker Barrel (Som forøvrig har en utrolig morsomt navn) to ganger så langt i utvekslingsåret, og håper jeg slipper det igjen. Er ikke så ille som det høres ut som da.. :P

Kom hjem, ringte Pappa, slappet av, vasket klær og bare tok det rolig frem til vi dro ned til Cass High for å hente Jeff som kom hjem fra Savannah. Ette litt venting, og litt til, så kom de endelig, og vi kjørte til kirken for evening worship.

Stoppet på QT på hjem. Spiste Pizza til middag, og har bare gjort nada resten av kvelden. Skal fikse skoleutstyret nå, så jeg er klar for i morgen. 11 skoleuker igjen av mitt liv på Cass High.. Yeah :D

8 kommentarer:

Linda sa...

skjønner godt du blir lei, det gjør jeg og når ingen orker kommentere. Nå vet du iallefall at jeg leser!:)

Anonym sa...

JEG LESER :)
Og jeg skal prøve å begynne og kommentere fra nå av ;D

Anonym sa...

Jeg er fast leser av bloggen din hver dag! Bare så du vet det liksom, selv om jeg ikke gir lyd fra meg :p

Jeg har ett spørsmål, kanskje litt dumt men jeg lurer på det :p i alle amerikanske tv-serier og filmer kommer alltid amerikanerne hjem fra butikken med varene oppi en papirpose. Bruker dere det, eller er det bare på film?

Håper du fortsetter med bloggingen! Jeg synes det vertfall er utrolig kjekt å lese :D

Hilsen jente fra Stavanger! :)

Anonym sa...

Litt lyd :)

Neida. Selv om jeg ikke kommenterer leser jeg bloggen din, synes det er kjempeinteressant å lese om folk som bor i USA ett år :)

Anonym sa...

Hallo lille venn.
Ja da har me komt til mars mnd gitt.
Da er det ikkje lenge til me kjem over å besøker deg..
Går fort framover no... Du må fortsette med bloggingen da.
Må følge litt med hva som skjer.

Me snakkes.

Klemz fra mamsen

Anonym sa...

Jeg leser bloggen din!
Synes den er veldig intressang.

Anonym sa...

Hei jeg leser bloggen din hver dag, og syntes den er passer iallefall for meg som skal ned neste år. Da får jeg et innblikk om hvordan dagen kan brukes der nede.
Stå på.
Vedlig bra med videoblogging også :D

Anonym sa...

Flott blog. Men må si meg uenig i det du skriver om Cracker Barrel. Har aldri måtte vente mer enn et par-tre minutter på bord og maten er nydelig ;) Pluss det utrolig mye å se på i butikken hvis du må vente litt. Skikkelig god homestyle cookin'

keep up the good work