lørdag 7. mars 2009

Endelig helg!

Hola folks!

Da var det endelig helg igjen, og jeg skal jobbe med prosjekt.. Woho! Beklager å ikke ha blogget i går, men følte ikke det var nødvendig, da det ikke skjedde noe spesielt egentlig.


Dagen i dag har vært utrolig kos egentlig. Våknet til et kjempevær ute, selv klokken halv seks. Eller nå lyver jeg, var mørkt enda da, men når vi gikk ut til bussen, så var det finvær. Rundt 15 grader var det meldt i dag, men en litt kaldt vind gjorde det litt kjølig likevel. Dog godt nok vær for meg.

1st period ble brukt til å spille Kitten Cannon og nå har jeg record på over 2,500 yards. Slå den! Ikke en veldig spennende time med andre ord... :P I 2nd period så hadde vi en test og jeg scorte 95 på den. Hadde en irriterende feil på den, som jeg egentlig visste svaret på, men krysset av på feil. Tok notater og vips så var timen ferdig.

Så er det 3rd period. Timen var helt fantastisk genial! Først på dagsorden stod Vocabulary List 8 review. Mr. Clift spør om noen ville gå over vocablisten for han, og selvfølgelig så hopper Andres opp som frivillig. Dermed ble Mr. Clift til Chad, altså fornavnet hans (Man bruker ikke fornavn på lærere her borte), og Andres ble plutselig Mr. Flores. Den opplevelsen var fantastisk :P Mr. Clift satte seg i Andres sin pult, rett bak meg, og begynte å spille "idiot" og komme med masse latterlige spørsmål, begynte å kaste papirfly, tekste med telefonen, snakke med andre elever, og var en rimelig eksterm elev. Det er umulig å forklare det egentlig, men det var bare hysterisk morsomt. Etter en 30 minutter ble Andres irritert, og "kjeftet opp" Mr. Clift, før han ga opp og ga over tavla til Mr. Clift igjen. Det er det sykeste jeg har væt med på på veldig lenge. Så tok vi vocabtesten, spiste lunsj og dro til 4th period.

Etter skolen så dro jeg hjem og har brukt resten av kvelden på et prosjekt som er due på tirsdag, og det går rimelig dårlig. Vet ikke helt hvor jeg skal starte :P Har skrevet en introduksjon, og laget forside, men det er egentlig alt. Har lest en hel masse da, så er fornøyd med dagen i dag.

Nå er det senga, for Martin er trøtt. God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen.

Ja det er godt med helg. Er sliten eg og etter ei lang og slitsom uke.
Men det går over....

Kos deg helga. Håper været holder seg.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Så gøy det med læreren :D

Anonym sa...

Hørtes ut som en kul lærer !
Du glemte å skrive om konsekvensene for å bli tatt med mobil etc (A)
Keep on bloggin'