onsdag 18. februar 2009

Tirsdag 17. februar

Hopp!

Skulle videoblogge, men nå er YouTube nede, eller uploads funker ikke, og jeg har ikke tid til å bruke den som er i Blogger, så får bli en annen dag. Så var ferien ferdig da, og som Mr. Clift sa i dag, Mars er den lengste måneden for studenter og lærere. Er ingen fridager, bortsett fra en dag vi bare har halv dag.


Var overraskende lett å stå opp i dag egentlig. Tok en dusj, og lette etter frokost etterpå. Folka var å handlet i går og kom hjem med 8 bæreposer, men frokost hadde de ikke kjøpt. Tenker da på sausage biscuits eller cereals. Dog fant jeg noen rester med noe cereals, så hev i meg det, og gikk ut i bussen. Var iskaldt i dag! Trodde våren var kommet for å bli, men nei.

Skal vi se, hva skjedde på skolen da? Jo, i 1st period så rotet jeg sammen noe web design greier for et prosjekt vi har due på fredag eller noe. Skulle bruke en bildebanner som allerede var laget, men da jeg syns den var forferdelig stygg, så laget jeg altså noe nytt veldig raskt, og ba Satterfield komme å se. Sa jeg glemte fisken :P Gikk helt fint det. Han vet jeg kan det, så han gir faen.

Government er ikke verdt å nevne egentlig. Hadde advisement før deg og, bare chill for oss seniorer, siden vi ikke planlegger å komme tilbake til høsten igjen. :P i 3rd period så brukte vi utrolig nok hele timen på dagens quote, samt et prosjekt vi skal ha. Æææ, jeg vil ikke fremføre.. :P

Etter en kort 4th period, så var det bare å ta bussen hjem igjen. Har et spill på iPhonen som heter Blocked, utrolig genialt. Du skal flytte blokker rundt om kring, for å lage vei for en annen blokk osv. Vanskelig å forklare, men genialt er det. Tiden går fort. Poenget var; Jeg har holdt på med level 34 i 2 dager nå, og sa til Ashley at nå prøver du og se om du klarer det. Så hun så litt på det og etter en 20 min med flytting av boksene så så jeg at, hei du har klart å flytte den som må flyttes for å klare levelen, så da fikset vi det. Stille på bussen var det og, var omtrent ikke folk der.

Hjemme har jeg ikke gjot særlig i dag. Jeff hadde band practise, så har vært tromming og gitarlyder her i hele kveld. Det går greit, men ikke nok med trommer og gitar. En kompis av Jeff har fått seg mandolin, det værste instrumentet ever.

Jeje, utpå kvelden før American Idol, så kjørte jeg og Laila ned til QT så jeg fikk ut tatt ut litt cash, siden jeg må betale FBLA $110 i morgen, for å få dra til state leadership conference i mars. Gleder meg, tror vi har god sjans på å vinne. Eller ihvertfall pallen.

Om noen har spørsmål, så er det bare å komme med dem. Jeg svarer mer enn gjerne for dere som lurer på noe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spørre om alt? Jeg lurer på hva jeg får på eksamen jeg????

Tone E