tirsdag 17. februar 2009

President´s Day

Hola!

Jess, siste fridag i dag, og dette på President´s Day, uten at jeg vet helt hva den dagen er for. Planene om å sove til noon ble ødelagt av meg selv. Våknet rundt 10, og fikk ikke sove igjen, så gikk i kjelleren for å lure meg til X-boxen en time før de andre stod opp, men neida, Don hadde stått opp allerede.


Fikk etterhvert spilt litt, og ble sittende frem til halv ett. Tok en dusj og slappet av lit, før vi dro for å spise lunsj. Laila jobbet i dag, så ble bare oss tre som dro. Don sa han skulle ta oss med å finne på noe, men det skjedde aldri. Men lunsj ble det da. Stevi B´s, pizzabuffet. Elsker det stedet, og pizzaen der er helt utrolig. Spiste rundt 10 pizzastykker pluss dessert, og trodde jeg skulle eksplodere når vi gikk ut derfra.

Vi kjørte hjem, og jeg la meg på senga i et 10 minutt, før jeg ringte Mamma. Snakket med henne en stund, og fikk tips om at Tante Gro var på Sykehuset på TV3 igjen, så fikk sett det innslaget. Er godt å se henne, men ikke på den måten. Godt at hun fortsatt har humoren sin på plass dog.

Resten av dagen har vært litt frem og tilbake. Har sett Nytt på Nytt og Golden Goal fra uken som har vært, samt at jeg har sett 24 nå på kvelden. I morgen er det tilbake til skolen igjen, men skal vel bli greit. Har ikke noe store prosjekter på gang eller noe, så får håpe den neste uken eller to blir litt "roligere".

Glemte å nevne i går at Cass varsity basket er i state play-off nå, etter å ha slått Paulding County 72-60 hjemme i regional finals. Nå møter vi Sequoyah hjemme på Onsdag, så tviler jeg får dratt å se på, og minnene mine med Sequoyah er heller ikke så bra, siden football laget vårt tapte for den på homecomingkampen vår i høst. :P

Anyways, runder av her og skal få meg litt søvn. Snakkes!

Ingen kommentarer: