mandag 16. februar 2009

Søndag 15. februar

God natt/morgen/kveld... Dagen i dag har vært... normal? Søndag er ganske irriterende dager på en måte, siden jeg må opp tidlig, men ellers, så er dagene greie. Heg begynt å ikke bry meg særlig om at jeg må i kirken. Det er sosialt, og jeg trenger jo ikke tro på det som sies uansett, så det.

Jeg stod opp rundt 08.45, og tok en dusj. Til frokost ble det cereals og bacon (av alle ting :P). Kjørte ned til kirken og hadde bible study, etterfulgt av worship. Etter kirken så kjørte vi til Ming Moon (chinese food) for å spise. Vi ble fulgt av Bob og Gif som ble med å spiste.

Etterpå kjørte jeg, Bob, Gif og Jeff hjem til oss. Stoppet på QT først, hvor Bob kjøpte en 12-pack med Cola til meg :P Haha, jeg sutret litt i kirken i dag, mest på kødd selvfølgelig, siden forrige søndag hadde jeg nettopp fått en ny pakke. Hadde tatt to bokser, og da jeg skulle ha meg Cola var det tomt. :P

Spilte litt GTA IV, før jeg lot de tre andre spille LOTR Conquest eller hva det nå heter det spillet de spilte. Jeg gikk opp og snakket med folk, og ordnet litt greier med PCMNorge. Etterhvert var det på tide å kjøre til kirken igjen, og vi ble værende til rundt halv 8.

Før vi kjørte hjem, så ble de en rask stopp på Dairy Queen, hvor jeg hadde en chocolate shake som vanlig :P Dro hjem, og spilte litt mer GTA IV, før jeg har slappet av med musikk resten av kvelden.

I morgen har Don tatt seg fri, så han sa vi skulle prøve å finne på noe morsomt på fridagen vår. Bare han ikke vekker meg før sånn 11.30 minst, så er jeg fornøyd! Jeje, snakkes i morgen! Mulig jeg videoblogger i morgen, får se...

Ingen kommentarer: