torsdag 19. februar 2009

Onsdag 18. februar

Ditchet videoblogg i dag også. Dog er det både bilder og film lenger nede, så føler det veier opp litt :P Vi hadde altså tornado warning i dag, og det kan du lese om lengre nede her.

Stod opp 06.30 og var supertrøtt, men regnet med det ble bedre etter en dusj, noe som stemte rimelig greit. Etter frokost og litt frem og tilbake i huset for å finne vann, og alle skolebøkene så dro jeg på skolen.

Regnet i dag, så folk var rimelig deprimerte alle sammen :P Satt å pratet med Satterfield før 1st period, hvor jeg senere jobbet med både FBLA-nettsiden vår, og prosjektet vi gjør i adv. web.

Notatloltull i government, rimelig kjedelig, dog går timen fort. Vi er jo på disse amendmentene da, og hopper litt frem og tilbake. I dag snakket vi litt om Miranda rettighetene fks. Altså, de som alle kan.. "You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to have an attorney present during questioning. If you cannot afford an attorney, one will be appointed for you. Do you understand these rights?". Visste du forresten at politiet MÅ spørre om folk faktisk forstår hva rettighetene betyr? Det lærte jeg nytt i dag utrolig nok.

Bare kos i 3rd period egentlig. Begynner å liker world lit bare mer og mer. Er senior/juniorklasse, så folk er mye mer voksen enn i fks. algebra og government klassene jeg har hatt, og har nå. Andres hadde bestemt seg for å snakke om VM i 94 på historical moment prosjektet, men måtte overbevise Mr. Clift. Det gikk rimelig dårlig :P Bayleigh mente bestemt at vi snakker norwegia i Norge, og de visste hun godt fordi hun er tysk visstnok. Altså hun er 100% tysk. Lærte noe nytt der i dag og. Bayleigh Apple høres ikke så veldig tysk ut spør du meg.

Vel, 4th period ble brukt til samme som 1st egentlig.. Eller nei, vi gjorde ferdig FBLA-nettsiden, før vi spilte spill resten av timen. Etter skolen satt jeg meg ned med Blocked på iPhonen og spilte mens vinden blåste som faen utenfor skolen. Bussturen hjem var rimelig morsom. Ashley og Dillon fant ut jeg er kilen, bah!

Kom hjem og åpnet en cola-boks. Slo på TVen og av en eller annen grunn var alle TV-kanalene fulle av severe weather faen. Jaja, tenkte jeg. Nå blir det dårlig vær igjen, eller skal de gi oss nok en latterlig tornado watch? Neida, i dag var det WARNING, og er tornado var på bakken i Adairsville, heading mot Cassville, den delen av Cartersville hvor jeg bor. Du kan se alt dette under i filmen, men det var ikke så veldig skummelt. Hele stormen gikk rett nord for oss her, så vi overlevde fint. Dog, det nærmer seg nå. Hadde watch for en uke eller to siden, warning med tornado rett ovenfor her i dag, og hvem vet hva som skjer neste gang? Jeg grugleder meg litt. Er jo spennende for en nordmann dette. Til og med alarmen i nabolaget gikk, så litt alvorlig var det vel.

Etter det hele var over, og både Don & Laila kom hjem, så dro vi ettehrvert for å spise, og se på ny oppvaskmaskin, før vi dro i kirken. Til mat ble det Taco He... i mean Taco Bell, som jeg ikke har vært på siden august i fjor. Maten var milevis bedre denne gangen, men Taco Bell er ikke akkurat favorittrestuaranten min, men det duger. Etterpå var vi innom Home Depot og Lowe´s, før vi dro i kirken.

Kom hjem rett før ni, så da spiste jeg is og så på Lost på TVn. Nå er det natta, så skal legge meg. Men først, Tone spørte meg om et spørsmål:

Jeg lurer på hva jeg får på eksamen jeg???? - Tone E
Som sagt, jeg svarer på alt. Denne er rimelig enkel, da du kommer til å bestå denne eksamen med toppkarakter. Selvfølgelig!

Vi bor mellom der det står Cassville og Grassdale

Som du ser, vi hadde litt av hvert. Både tornado warning og watch :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe :-) Takk for tilliten Martin. Må jo bare legge ned en innsats nå som du har tro på meg, og ikke minst for å henge med deg og de gode karakterene dine. Har fått datoene mine nå. 13. mai, 19. mai og 22. mai.

Et spørsmål til : hvordan er de øvrige bøyingsformene av verbet "spørte" ?

Klem fra Tone E