mandag 9. februar 2009

Søndag 8. februar

Hei!

Dagen i dag har vært rimelig bra, selv om det var kirkedag. Er utrolig sliten nå, så skal bare gjøre ferdig dette og hoppe i seng og se ferdig Grammys 2009 før jeg skal få meg litt søvn før skolen i morgen.

Stod opp til vanlig søndagstid, 08.30, tok en dusj og spiste frokost. Dro til kirken, og ute ble jeg møtt av nok en fantastisk dag. Været tenker jeg på da. 20 grader og ikke en sky på himmelen. Perfekt varme etter min mening.

Kirken gikk egentlig rimelig raskt, og tok ikke lang tid før vi var ute i bilen igjen. Don jobbet, så ble bestemt at vi skulle kjøre innover til Achworth for å spise lunsj med han. Vi endte opp med å spise på Arby´s, og jeg sier det igjen; Jeg elsker den plassen!

Etterpå skulle Laila på sånn thrift store greier, noe jeg hater. Bruktklær er ikke helt min ting, spesielt når klærne er så stygg at ikke engang barn i Afrika ville brukt dem. Butikken var stengt, så regnet med vi svingte inn på I-75 north, men nei.. Hadde jo Goodwill som er samme faenskapet, så da var vi der i 40 min :p

Etterpå kjørte vi hjem, og jeg ringte Mamma for å gratulere henne med morsdagen, og tigge om penger. Ringte også Pappa i 2 min etterpå, før jeg slappe av den korte tiden før vi skulle tilbake til kirken. Pratet med venner og litt sånn.

Dro i kirken en time, før vi kjørte hjem og laget hot dogs. Amerikanske hot dogs er ikke gode, men de vi spiste i dag, altså Nathan´s er de beste jeg har smakt. Resten av kvelden har jeg pratet med Ingrid og sett på Grammy´s.

Som sagt, skole i morgen. Tror ikke det skjer noe særlig egentlig. Vi får se.

3 kommentarer:

Martine sa...

Er skolen vanskelig i USA? :-)

Anonym sa...

Jeg synes du skal ta med deg pcen i kirken! :)

PetterHS

Anonym sa...

Her er det snøvær og ikke tegn til 20 varmegrader nei. Brrrrr!
Men det varmet at Aksel L. Svindal tok gull i dag da ;-)

Tone E