lørdag 7. februar 2009

Jada, jeg lever!

Hoy!


Kom nettopp på at jeg har jo ikke blogget siden tirsdag! Dette er jo min feil selvfølgelig, men bruker å blogge før jeg legger meg, men denne uken har jeg gått å lagt meg så tidlig, da jeg har vært så sliten. Derfor; jeg glemte det helt!

Men det har ikke skjedd noe særlig mye da. På onsdag så hadde vi første unit test i government, og jeg fikk resultatet dagen etter; 96, eller en A om du vil. Forventet en god karakter, da prøven var utrolig enkel, men alltid hyggelig å se slike karakterer. Gjennomsnittet i klassen var under 50. Konklusjon? Amerikanske ungdommer er tragisk dårlig på politikk og government.

Skal vi se, hva annet skjedde da... Torsdag, kaldt. Fredag, varmere, veldig mye varmere faktisk. Møtte opp tidligere på skolen på torsdag(?) siden vi hadde møte i FBLA. Men ja, som sagt så har jeg vært sliten denne uken, og jeg husker omtrent ikke hva som har skjedd. Vet at vi får report cards på tirsdag, samt at vi skal signere seniorbildet av hele kullet på tirsdag og.

I dag så ble jeg vekket klokken 07.45. Don sa vi skulle dra om 45 min... HVOR?! Vel, jeg la meg til å sove igjen og når de kom hjem klokken halv tolv så fikk jeg svaret. Frokost på Applebee´s. Nei, da sover jeg heller. Lørdager er dagen hvor jeg sover til jeg våkner, men det ble ødelagt igjen. Forrige helg så var det Savannah, og nå dette. ARGH!

Stod opp, og vasket klær, i tillegg til at jeg ryddig og ordnet på rommet mitt. Spiste etterhvert frokost og bare loket rundt å gjorde nada. Senere så ringte jeg Pappa, og fikk snakket med både Emma og Tone i samme slengen.

I halv fem-tiden så vi til Jake Simpson fra kirken, siden dem hadde sånn Youth Devotional dritt.. Synger sanger og spiser mat med en hel haug kristne folk. Men gikk vel greit. Vi var hjemme rundt 8, etter en rask stopp innom Wallieworld (Wal-Mart).

Så da sitter jeg her igjen. Skulle egentlig på Cass - Cartersville kamp igjen, borte denne gangen, men kom meg ikke bortover, så ble ikke noe av det. MEEEN, Colonels vant da! 62-51 for å være nøyaktig. Akkurat nå har vi nok en fot i state play-offen denne sesongen, noe gutta fortjener, for de storspiller for tiden. Slo Murray County i går også. 18-6 er statistikken akkurat nå.

Kirke igjen i morgen. Woho....

1 kommentar:

Anonym sa...

faen for et kjett opphold du har!