tirsdag 10. februar 2009

Mandag 9. februar

God morgen/kveld eller hva det nå enn er der du holder til. Dagen her har vært helt ok, men litt slapp, som alle mandager er. Stod opp til nok en strålende dag, og 21 grader og sol utenfor. Dusjet, spiste og tok på meg shorts, og tok bussen til skolen.

Ble sittende å prate med Mr. Satterfield i en 15 min før skolen begynte, og prøvde å forklare litt hva jeg og Brian skal gjøre med siden til FBLA. 1st period brukte jeg vel egentlig på ingenting. Bare satt å snakket med Hailey, og diskuterte fotball med Andrès.

2nd period, Government. Vi gikk igjennom study guiden til prøven i morgen, og jeg føler ting sitter som det skal, og har planer om 90 ++ på prøven. Alt annet vil være skuffende, med tanke på det enkle temaet.

Var utrolig deilig å sitte ute i lunsjen i dag, nesten for varmt :P Neida, nå skal jeg ikke slutte å klage. Det var utrolig deilig, men uvant :P I siste periode, så spilte eg vel Super Stacker 2 og så på at Brian prøvde å rekonstruere FBLA logoen i Flash, med heller dårlig resultat.

Tok bussen hjem, og resten av dagen har jeg egentlig bare pratet med venner, og lest til prøve. Spiste pasta til middag i dag, og ble sittende å prate om fremtiden min. Jeg vet ikke hva jeg vil jeg. Men blir nok 1 år til med skole, så et eller to år jobbing, før det evt. blir mer skole, da helst her i USA. Vi får se.

Har sett på 24, og før det så var Obama på alle TV-stasjonene her. Joda, jeg liker han, men det er ikke nødvendig at hver eneste TV-stasjon skal sende akkurat samme greia. ABC, CBS, NBC, FOX, CNN, CBD, C-Span, ja you name it. 24 ble 2 minutter forsinket :P

Nå skal jeg finne senga, er ubeskrivelig trøtt. Er forresten meldt opp mot 22 grader og sol i morgen. Yeah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er heldig du... Sol og varmt er det ikke her. Overskyet og snø og -5 grader.

Men men det er da vinter.....

Håper prøven idag gikk greit.

Vi snakkes.


Klemz