onsdag 11. februar 2009

"Is there student from Norway here?"

Da var jo klokken snart elleve igjen. Dagene her går egentlig rimelig fort, og det er litt godt. En mindre dag til Mamma kommer, en mindre dag til graduation og mer! :p Meen, dagen har vært ok, men slitsom egentlig.

Stod opp og kjente at dette ville bli slitsomt. Tett nese, sår hals og generell halvveis svimmelhet. Tok likevel å stod opp og tok en dusj og følte meg litt bedre etterpå. Tok bussen til skolen, og aldri har det vært så stille. Var jo nesten ingen folk der. Litt godt egentlig, så fikk jeg småsovet litt mens vi kjørte til skolen.

Ble sittende å snakke med Mr. Satterfield igjen i dag, og bevisst spørte han litt om hvorfor jeg har 100 på alt, selv om jeg ikke har gjort noe av det. Svar fikk jeg ikke helt, men han sa noe som siden du gjør "så mye" med FBLA nettsiden og du vet hvordan du gjør det, så kan jeg like gjerne gi deg 100 med en gang :P Greit nok for meg.

I 1st period så kom Hayley inn med Valentine cup cakes til meg og Andrès! haha :p Vi sa i går at siden det var Valentine snart, så burde hun fikse noe, og joda, hun mekket muffins :P I advisement gikk vi seniorene til auditoriet og signerte seniorbildet som henger ute i senior hall. Har lagt ut selve bildet her tidigere, hvor vi formet "09".

Skal vi se.. 2nd period ja. Da hadde vi en 53 spørsmålstest på hva vi har gjort så langt, og får jeg lavere enn 95 på den, så blir jeg sint. Den var latterlig enkel, så håper bare essay og short answer spørsmålene ble besvart godt nok. Jo, kom på noe nå. Før Coach Philley kom, så kom det en lærer inn på klasserommet og lurte på om det var en norsk student der. Jeg rakk opp handa og han bare, "So you are from Norway? *jeg nikker* Ok, I´m from England"... Ok? :P Også lurte han på om jeg snakket tysk og. Sær fyr. Han er lærer for special ed kidsa faktisk.

3rd period ble brukt til å jobbe med Indisk litteratur, og den historiske bakgrunnen for dette. Gjorde ferdig folk talen min og snakket om alt og ingenting med Andrès og Tanika.

Dro hjem etter skolen og prøvde å hvile meg litt, før jeg har gjort lekser, lekser, pratet med folk og sett på Comedy Central med Jefffaaa.. Og nå fikk jeg vite at Cass Varsity vant kampen borte mot Hiram i dag. Dermed endte skolen vår på en 17-8 rekord og andreplass i regionen vår. Kan ikke skjønne hvis det ikke blir play-offs nå? Digg er det ihvertfall. Føler at laget vårt kan nå langt.

Progress reports var drøyd til i morgen, så den får vi altså i 1st period i morgen tidlig. Vet vel egentlig hva jeg får, og det er vel ok, men en karakter ødelegger, og det er World Lit. Feiler den klassen at the moment, men skal få fikset det nå som jeg skjønner mer av hvordan Mr. Clift tenker, og hva som er forventet. Vent å se! :P

Slik så det ut her i går morges, mens jeg ventet på bussen.

1 kommentar:

Lene sa...

Skulle ønske vi også kunne være med på FBLA....!

Fikk noen få av progress reports'ene her om dagen, gikk meget bra ^^