fredag 9. januar 2009

Torsdag 8. januar

Skoledag 2, 88 igjen.. :P Våknet litt sent i dag, så ble en rask dusj og frokost før bussen kom å hentet oss. Vi gikk til advisement først, for å få karakterene for første semester, etter final exams og EOCTs som vi hadde rett før jul. Jeg endte opp med følgende:

Algebra 1 - 91
US History - 85
Web Page Design - 99
Multimedia - 94

Må vel si meg fornøyd med det, og nå får vi bare se om jeg får gjort det like bra, eller bedre dette semesteret med nye fag. Gikk til 1st period hos Satterfield hvor jeg gjorde ingenting, bare leste nyheter osv.

I Government gikk vi igjennom en sånn "test" vi tok i går, altså en naturalization test, som immigranter som søker citizenship i USA må ta. Jeg gjorde det bedre enn de fleste i klassen på den. Hvorfor kan ikke Amerikanske ungdommer noe om sitt eget land?

World Lit var dritt! Gikk igjennom noe greier i starten, før vi fikk en essayoppgave som skulle gjøres i timen, og evt. leveres i morgen. Oppgaven var heldigvis grei, da man skulle skrive om 3-5 ting som Obama bør fokusere på i 2009. Jeg skrev rundt 1,5 sider, og føler det var mer enn nok. Men ja, jeg skal ut av denne klassen. Essays er dritt.

I Digital Media gikk Satterfield igjennom det samme som han gjorde i 1st period, så ble jo sittende der å prate med Brian og gjøre lite, veldig lite. Fant etterhvert et par tutorials rundt Flash, så lagde et par småprosjekter i Flash 8, før jeg dro hjem.

Etter det har jeg vel ikke gjort noe mer i dag. Snakket med Mamma en god stund, før jeg ringte Pappa igjen bare for et par minutter. Har spist middag og gjort ellers lite. Nå ser jeg på BCS Championship Game og har vel egentlig ingen favoritt, siden UGA ikke spiller, men får SEC (Ligakonferansen) sin skyld, så håper jeg Florida vinner kampen.

Helg allerede i morgen og det blir godt. Er aldri bra å starte på skolen igjen, siden man blir så sliten :p Vet ikke helt hva som skjer i helgen, men må prøve å finne på noe. Eller bare slappe av?

God natttt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Haha, jeg vet. Sykt mye telefonselgere og andre irriterende bakterier her!
Og det var ikke rart jeg ikke så det, for hjemme er ikke numrene delt opp i det hele tatt, men hvis de er det er det i to og to! Så det er ikke såååå sært når jeg så 476-989-**** på skjermen! :P

Anonym sa...

Leste hele bloggen din på en kveld. *stolt*
kan du kanskje skrive mer om hvordan de snakker norsk og hva de har trodd om Norge? Litt mer om det? :$
Når du skulle snakke norsk og lære dem norsk, lærte du dem det på din dialekt eller bokmål?
venter på svar.: p