lørdag 10. januar 2009

Fredag 9. januar

Woho. Endelig helg her i Cartersville, og det blir godt. Var litt brutalt å starte på skolen igjen. Våknet før klokken ringte i dag, så var først i dusjen, så fikk god tid til å spise og slappe av før jeg dro på skolen.

Gjorde ikke mye Advanced Web Design. Satt å leste nyheter på Digg, og slappet av. Satterfield fortalte at Advanced Web Design og Digital Media ville gjøre mye av det samme, så dermed vil jeg kunne gjøre ting i 1st period, og bare surfe rundt i 4th, når jeg er lei skolen.

Government gikk vi igjennom hele kapittel 1, siden Coach Philley er borte noen dager neste uke. Var ikke mye, og heller ikke vanskelig. Tok for oss typer for kapitalisme og typer av government.

I World Lit så jobbet vi med litt oppgaver rundt kapittel 1 i boken, før Mr. Clift fortalte om et essay vi skal begynne på til uken... Jeg må få byttet denne klassen til uken :p Jeg er ikke klar for å skrive så mange essays.

Etter lunsj og slutten på 3rd period, så gikk jeg til 4th, hvor jeg altså har Digital Media. Jeg og Lars drev å lekte litt med Flash og fikk da til litt. Jeg glemte å eksportere flashen så jeg kunne fåt vise den her, så får bli en annen gang.

Var varmt etter skolen i dag. Rundt 20 grader og sol! Men våren er nok ikke her enda, siden det er meldt ned mot 2 grader neste uke, og enda lavere tidlig på dagen. Dro hjem og spiste noe enkel mat.

Rundt 5 kom Laila og Jeff hjem, med Don like bak. Don var innom McDonald´s og tok med middag til oss, så ble double cheeseburger og large fries på meg. Senere dro Laila og Don bort, så satte meg på stua og så på Comedy Central og spiste popcorn.

Resten av kvelden har jeg slappet av, sett på Jay Leno og lest om Windows 7 og hva som "er så bra med den". Nå er det natt og jeg skal prøve å sove lenge i morgen. Får se hvordan det går.

Forresten, om noen har spørsmål om utveksling så bare send en mail til martin.flikkeshaug@gmail.com eller spør i kommentarfeltet her.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flott at du vil skrive for oss interesserte, og ikke bare en slags repeterende dagbok som bloggen din nå minner om. Det har nå gått et halvt år. Mer bilder hadde vært positivt. Og håper du får opplevd noe snart(New York uka var din beste bloggeuke hittil).

Karina sa...

Ka hadde du med som gave til vertsfamilien når du kom? :)
Karina

Anonym sa...

Varier litt mer, synes jeg. Er litt kjedelig aa foelge med paa hva du spiser til frokost og dager der du bruker tiden med xboksen .. Ha et fint aar videre!