fredag 30. januar 2009

Torsdag 29. januar

Dgen i dag har vært ganske rolig. Var småtrøtt, men kom meg opp til vanlig tid og kom meg på skolen, hvor det helt ærlig, ikke skjedde noe som er verdt å nevne i blogggen.

Dro hjem, og satt å så litt på essayet som er due i morgen, og jeg sliter. ´nuff said. Vi spiste fisk til middag, før Don kjørte meg ned til Main Street så jeg fikk klippet håret. Målet var å klippe kort, noe ala hva jeg hadde i fjor vår eller hva det var, men det ble litt kortere enn planlagt. Uansett, jeg overlever, og det var rart å klippe av så mye hår.

Dro hjem, og har brukt kvelden på å skrive essay, se på TV og snakke med folk på MSN. Må finne senga snart nå, siden jeg drar til Savannah i morgen. Aner ikke om jeg har nett tilgang der, så vi får se om jeg får gitt lyd fra meg. Om jeg ikke finner noe nett, så kommer jeg med en update på søndag, eller evt. mandag når jeg er hjemme igjen.

God natt, og god tur til meg selv!

Ingen kommentarer: