torsdag 29. januar 2009

Onsdag 28. januar

Dagen i dag har faktisk vært ganske ålreit, men som alle andre ukedager, så må man jo stå opp tidlig, noe jeg ikke liker. Meeen, stod opp 06.30 som vanlig og tok bussen til skolen. Gikk til Satterfield og snakket med han før skolen startet.

I 1st period begynte jeg å jobbe med nettside-prosjektet vi skal jobbe med, men klarte å lure meg til litt Mario innimellom selvfølgelig. Gikk videre til Government, hvor vi jobbet videre med "The Constitution" og det er fortsatt latterlig hvor lite de folka her vet om sitt eget land.

I lunsjen i dag, så var Cass Cuisine (Studentrestauranten) åpen, så gikk inn i dit og kjøpte med et par chocolate chip cookies, cheese nachos, og cheese sticks! $4 total, absolutt verdt et par dollar ekstra enn vanlig lunsj.

Rasket sammen litt mer Flash i 4th period, før jeg tok bussen hjem. Ashley hadde plutslig en skikkelig trang for å spørre om alt mulig om Norge igjen. "Do you guys have cars?" ble spørt tre ganger på vei hjem. Artig.

Dro til kirken, men det var passe lame når både Jeff og Jenna ikke var der, så vi ble sittende i bible study og mekke stickerboards.. Haha, ja vi er fem år. Vi kjørte innom Ingles og handlet litt småting før vi dro hjem.

Mekket cookies og spiste de opp før jeg nå sitter å ser på Leno. Skal finne senga nå. Heei!

1 kommentar:

Anonym sa...

Noen happenings som skjer fremover?