onsdag 14. januar 2009

Tirsdager er ikke så værst faktisk...

Jupp, uken er igang for fullt, og dagen i dag har vært ganske ok egentlig. Stod opp før vekkerklokken ringte av alle ting, og var klar lenge før bussen kom. Iskaldt var det i dag og. Kaldere skal det visst bli, i følge fyren på Fox 5 news..

i 1st period så fiklet jeg mer med den flashgreia jeg jobber med, og jeg skjønner fortsatt sinnsykt lite av de greiene. Men det kommer seg da, får til å flytte objekter osv :P Etter 1st møtte alle seniorene i auditoriumet under advisement for å høre på Mr. Nelson prate om at vi ikke måtte drite oss ut nå på slutten av året.

Skjedde ikke noe 2nd period, og i 3rd period så hørte jobbet vi med "heroes", før vi gikk til biblioteket og lånte "Oedipus Rex" eller noe sånn. Jeg hater å lese bøker. Når det er et skuespill, og handlingen foregår i gamle Hellas eller noe sånn sært.

Fikk skyss hjem av Brian etter skolen i dag, så kom hjem rundt 3.45, 30 min tidligere enn jeg ville gjort med bussen. Vasket litt klær, ryddet rommet og slappet av frem til middag.

Spiste middag, før jeg hjalp Don med å bake cookies, før American Idol begynte. Nå er klokken 11.40 og jeg skal straks legge meg. Hei!

2 kommentarer:

Terje sa...

Ikke klag over kulda Martin! :P De små kuldegradene du har kan ikke sammenlignes med de vi har :P

Siw Beate sa...

Her har det veart -20 de siste dagene, saa ikke klag over de lusne gradene du har!:)