tirsdag 13. januar 2009

Maaandag...

Jeg hater ukestarter, rett og slett fordi man må dra seg opp tidlig og rekke en buss som går 07.20. Men gikk overraskende bra i dag faktisk. Stod opp når klokken ringte, og gikk rett i dusjen. Var kaldt i dag forresten. Ikke Norge kaldt, men kaldt nok. Under 0 grader celsius, men føltes ut som det var minus 15.

Skjedde ikke mye spennende på skolen egentlig. Chill i 1st period, vikar i 2nd period, så jobbet bare med oppgaver i 90 minutt. Gikk til Mr. Clift hvor det ble prating frem til lunsj, og det samme når vi kom tilbake. Han er helt vill på å spore av skikkelig på ting :P Dog så elsker jeg det, siden vi slipper å gjøre noe annet enn å høre på hva han har å si.

I 4th period ble jeg sittende å teste ut litt mer Flash med Brian og Lars, men jeg sliter enda. Flash er ikke helt min ting liksom. Tok bussen hjem og slappet av til Laila kom hjem.

I seks-tiden kjørte vi ned til Mammy & Grandaddy en rask tur, før vi dro mot WallieWorld, aka Wal-Mart. Vi droppet McDonald´s og spiste heller all you can eat pizza på Stevi-B´s. Ble mett. ´nuff said.

Etter ørten timer inne på Wal-Mart kjørte vi hjem igjen, og jeg så de fire første episodene av 24 Sesong 7. Dere nordmenn som ikke laster ned.. GLED DERE! Helt villt!

Fått et spørsmål til:

Må du betale maten selv når dere er ut å spiser?
Nei, vertsfamilien skal vel betale middag for oss, og det er som oftest middag som spises ute. Jeg føler meg utrolig heldig da, for jeg har vel betalt lunsj og middag kanskje totalt 10 ganger så langt. Det har vært når jeg ikke har vært med vertsforeldrene mine :P Får til og med $2 hver morgen for skolelunsjen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du er nodt til aa betale faar middagen din selv naar du er ute aa spiser, men hvis vertsfamilien din vil betale saa la dem faa lov til det....

Martin sa...

Wrong. Vertsfamilien skal betale middagen din, og om de bestemmer seg for å spise ute, så betyr ikke det at du skal betale.