mandag 12. januar 2009

Søndag 11. januar

Hoy!

Da var det søndag igjen, og det betyr jo kirke. Måtte være klar 30 min tidligere i dag, siden Laila har sånn nattverdgreieoppsetting i januar. Altså at hun lager klar saft og alt det der tullet før vi starter. Det irriterer meg litt, siden jeg nå må stå opp 30 minutter tidligere på søndager også.

Men kom meg igjennom kirken igjen selvfølgelig. Jeff sa vi skulle til Acworth for å spise lunsj med Don, som var på jobb, men vi endte opp med å dra til IHOP med Monica, og Mammy & Grandaddy. Spiste egg, pannekaker og bacon.. Yay!

Dro hjem, og slappet av en stund, før jeg ringte Pappa og pratet med han en god stund, om hva vi skal gjøre når han og Emma kommer i mai, før jeg etterpå formaterte den gamle laptopen min, for å kunne prøve Windows 7 Betaen på den.

I 6-tiden kjørte vi tilbake til kirken, og ble værende til halv åtte. Dro hjem, og spiste sandwich til middag, og brukte resten av kvelden på å se på TV. Golden Globes faktisk.. :P Skulle se de to første episodene av 24 i dag, men kom hjem 10 min etter den første episoden startet, så tar å laster dem ned, og ser dem før de to neste sendes i morgen kveld.. Rekker jeg det tro?

Skole igjen i morgen.. :( God natt!

Bildet ble tatt for noen dager siden. Var to regnbuer, men den ene fikk jeg ikke med meg på kamera tydeligvis.

2 kommentarer:

SKN sa...

hvordan er det å laste ned episoder via nett? svar helst helst på min blogg :)

AnadelasTejasrojas sa...

UNETE AL MANIFIESTO SOLIDARIO
DEJEMOS DE SEGUIR HABLANDO DE NOSOTROS
MISMOS Y DE LO QUE PENSAMOS SÓLO POR UN DÍA.

HAGAMOS ALGO.

ES FACTIBLE,
AL MENOS,
LLAMAR LA ATENCIÓN.


(Entra en esta página....se trata de que todos los blogers del mundo publiquemos el manifiesto el dia 30 de Enero)


http://cornelivs.blogspot.com/