torsdag 15. januar 2009

Onsdag - 14. januar

Hepp...

Da var det onsdag allerede, og dagen i dag var stress. Følte ikke helt for å stå opp, men klarte såvidt å komme meg opp av sengen. Kaldere i dag, og meldt enda kaldere i morgen. Kan det ikke bli vår nå?

Ikke noe spesielt å rapportere fra skolen egentlig. En helt vanlig kjedelig dag. En liten artig greie da. Her i USA har man såkalte credits, og på skolen min er det vanlig å ha minimum 25 credits når man er senior, og skal graduate. Vi fikk folderen vår i dag, slik at lærerne kan skrive under at vi er i riktig klasse osv, og jeg hadde 4 credits :P Ingen skjønte hvordan jeg kunne være senior og ha 4 credits, men jeg fikk forklart meg. Det som er enda artigere, er at av 300 og noe studenter, så er jeg ranket som nummer 51 :P Hvorfor? Jo, fordi jeg har bare fire klasser på transcriptet mitt, og da sier det seg selv at jeg har enklere for å få et høyt gjennomsnitt. Mitt GPA (Grade Point Average) er på 94.something. Ikke værst det, eller? :P

Skjedde ikke noe særlig når jeg kom hjem. Jeg tok å ringte mamma, så gikk en time der, så spiste vi mat og dro etterpå til kirken. Var hjemme rundt 9, og da så jeg på American Idol. Nå skal jeg se news, før det blir Leno 11.34, også er det senga.

Snakkes!

Ingen kommentarer: